DMG 2 ISO
Fra : Alex Henriksen / OZ2~

Dato : 31-03-05 03:06

Hejsa..

Jeg ved ikke om der er nogen som har fundet det her, men det virker.

My graphical shell for vu1tur's excellent DMG2ISO tool
http://www.geocities.com/superdiggerus/

Tested på en 1.2GB DMG file under Windows XP, fik en stor ISO ud,
brænte den ud via NTI på en DVD Plade, 100% ok..

Regard Alex Henriksen / OZ2AFY
===========================
OZ2AFY Home Page - <http://oz2afy.zbox.dk>
Danlotto - <http://www.danlotto.com/?id=14582>
Rapmobil - <http://rapmobil.zbox.dk>

---I use Mac OS X because I hate Virus, not because I hate Microsoft

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-05 14:58

Hejsa!
Jeg er også den lykkelige ejer af en Mac mini - så derfor tillykke med din

Så skal vi vel bare ha` fyldt noget på den

Hvad er DMG 2?

Hilsen Bo

Fra : Alex Henriksen / OZ2~

Dato : 01-04-05 23:25

On Fri, 1 Apr 2005 15:58:11 +0200, "Sherman" <boANDpc.dk> wrote:

>Hejsa!
>Jeg er også den lykkelige ejer af en Mac mini - så derfor tillykke med din
>
>Så skal vi vel bare ha` fyldt noget på den
>
>Hvad er DMG 2?

Et program som laver :DMG fiker om til ISO så de kan brændes på en
Windows Pc'er.

[...]

--- "I do not fear computers. I fear the lack of them." -Isaac Asimov.