larmer en mac mini?
Fra : Isak Lyberth

Dato : 30-03-05 20:29

Jeg regner med at få en mac mini snart. Jeg håber nu bare på at den ikke
larmer, det er jeg nelig træt af at min pc gør.
Hvad er jeres erfaringer?

Hilsen Isak

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 30-03-05 20:53

Isak Lyberth <isak@lyberth.com> wrote:

> Jeg regner med at få en mac mini snart. Jeg håber nu bare på at den ikke
> larmer, det er jeg nelig træt af at min pc gør.
> Hvad er jeres erfaringer?

Ingen erfaringer, men alle anmeldelser fortæller, at den er musestille
og kun siger noget når den er meget presset, eller når CD/DVD-drevet
bruges. Du kan vist være ganske rolig og sagtens have den på
skrivebordet.

--
Mvh.
René Frej Nielsen - Read my blog at http://blog.rfn.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 30-03-05 22:00

In article <A5D2e.222$_Y7.176@news.get2net.dk>,
Isak Lyberth <isak@lyberth.com> wrote:

> Jeg regner med at få en mac mini snart. Jeg håber nu bare på at den ikke
> larmer, det er jeg nelig træt af at min pc gør.
> Hvad er jeres erfaringer?

Den vi har, giver kun en sagte summen. Og så kan man naturligvis høre
drevet, hvis man har en cd eller dvd i den. Jeg har godt nok ikke
arbejdet intensivt på den, så jeg ved ikke, om der er nogle larmende
blæsere, der kan gå i gang. Den har blæser, men jeg har ikke hørt noget
til den endnu.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Svein K Hagen

Dato : 30-03-05 21:52

Isak Lyberth wrote:
> Jeg regner med at få en mac mini snart. Jeg håber nu bare på at den ikke
> larmer, det er jeg nelig træt af at min pc gør.
> Hvad er jeres erfaringer?
>
> Hilsen Isak

Larmer? En død hund bråker mer

SK