2 mdr and counting
Fra : Ole Madsen

Dato : 29-03-05 20:14

Er der nogen der har ventet så lang tid på deres mac mini? hvor lang tid
har i af jer der har fået en ventet?

Ole

Fra : Henrik Münster

Dato : 29-03-05 22:51

In article <ANh2e.333$zj.179@news.get2net.dk>,
Ole Madsen <o-madsen@tele2adsl.dk> wrote:

> Er der nogen der har ventet så lang tid på deres mac mini? hvor lang
> tid har i af jer der har fået en ventet?

Jeg bestilte en hos Apple Store d. 4/2 og modtog den d. 14/2. Har du
ventet i to måneder? Hvor har du bestilt henne?
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Per Madsen

Dato : 30-03-05 00:01

Ole Madsen <o-madsen@tele2adsl.dk> wrote:

> Er der nogen der har ventet så lang tid på deres mac mini? hvor lang tid
> har i af jer der har fået en ventet?
>
> Ole

Har en bekendt der har ventet i over 2 måneder nu på sin Mac
Mini...bestilt hos OfficeLine i Odense...
--
Mhv. Per Madsen
Blog: http://www.madsenblog.tk

Fra : Ole Madsen

Dato : 30-03-05 02:04

Per Madsen wrote:

> Har en bekendt der har ventet i over 2 måneder nu på sin Mac
> Mini...bestilt hos OfficeLine i Odense...

ok, bare jeg ikke er ene om det, så er det ok

Ole

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 30-03-05 08:11

Ole Madsen <o-madsen@tele2adsl.dk> wrote:

> Er der nogen der har ventet så lang tid på deres mac mini? hvor lang tid
> har i af jer der har fået en ventet?
>
> Ole

Jeg er ganske vidst selv forhandler, men har alligevel købt en mini over
Applestore.
Det tog en uge!
Som forhandler kan jeg stadigvæk ikke levere og ingen aner hvornår vi
kan komme til at levere.
Iøvrigt vil jeg alligevel ikke handle med mini'er, fordi jeg kan købe
dem billigere gennem Applestore end gennem min distributør.

Så mit råd er:
Skip bestillingen og køb direkte gennem Applestore. Så kan du endda få
forskellige rabatter.

Man kan f.eks. købe en Mac mini til f.eks. 3500 kr med 350 krs rabat i
marts måned, dvs en rabat på 10%, hvilket er 10 x min normale
"fortjeneste" hos distributøren.
Jeg tror egentligt bare man skal oprette et prøveabb. på .Mac eller
lign. for at få den rabat.

Stig Leerbeck
www.simplesoft.dk - www.fileoffice.dk

Fra : Henrik Witting

Dato : 01-04-05 15:39

In article <ANh2e.333$zj.179@news.get2net.dk>, o-madsen@tele2adsl.dk
says...
> Er der nogen der har ventet så lang tid på deres mac mini? hvor lang tid
> har i af jer der har fået en ventet?
>
> Ole

Hej Ole,

Jeg er desværre også i samme situation som dig, hvor jeg har været så
dum at bestille den hos Officeline hér i Århus. Den blev bestilt d. 14/2
og i første omgang havde de lovet, at den skulle være hos dem på onsdag.

Jeg var så et smut forbi dem i dag for at få bekræftet den aftalte
leveringdato. Nu ved de pludselig ikke hvornår de har en til mig!!! Og
den irriterende ekspedient har ingen interesse i at hjælpe, men ønsker
derimod blot hurtigt at komme videre så der kunne komme flere penge i
kassen...

!!! DYBT KRITISABELT !!!

Jeg har tidligere mailet til butikschefen, som i det mindste gør sig den
umage at høre Apple omkring en leveringdato. Jeg mailer ham på mandag,
og hvis der er mere end en uge eller to i ekstra leveringstid, kan jeg
lige så godt få mine penge igen og bestille én via Apple egen
hjemmeside... Dér er leveringstiden åbenbart hurtigere...

/Henrik