lyd cd i os9.22
Fra : Søren Olesen

Dato : 22-03-05 02:08

Hej
Jeg har et problem som er ved at drive mig til at skift til windows !!!

jeg har en mac med os922, og når jeg sætter en musik cd i cden starter den
lystigt op med at afspille og jeg kan ikke stoppe den eller vælge nummer for
der er ingen program som kører, hvad gør jeg

søren

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 21-03-05 17:51

"S?ren Olesen" <soren@fenger-olesen.dk> wrote:

> Jeg har et problem som er ved at drive mig til at skift til windows !!!

Så skal der sørm ikke meget til!

> jeg har en mac med os922, og n?r jeg s?tter en musik cd i cden starter den
> lystigt op med at afspille og jeg kan ikke stoppe den eller v?lge nummer for
> der er ingen program som k?rer, hvad g?r jeg

I de gamle Mac OS versione var der et program der hed Apple CD Player
eller noget i dens til. Den var som standard at finde i Æble-menuen.
Prøv at kigge der.

Ellers kunne du installere iTunes i Mac OS 9 udgaven, og bruge den til
at styre din musik.

Eller... du kunne opgradere til Mac OS X, hvor den slags virker noget
bedre.

--
Mvh.
René Frej Nielsen - Read my blog at http://blog.rfn.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 25-03-05 16:06

René Frej Nielsen <spam@rfn.dk> wrote:

> I de gamle Mac OS versione var der et program der hed Apple CD Player
> eller noget i dens til. Den var som standard at finde i Æble-menuen.
> Prøv at kigge der.

Det er i Quicktime kontrolpanelet han skal slå auto-afspil af audioCD
(og evt osse CD-rom) fra - derudover er der et kontrollinie-modul
hvorfra han kan starte/stoppe afspilning og vælge nummer.

dvs. han kan roligt blive på sin OS9

mus+tastatur, R9600Pro, iSight, eyeTV200 & LaCie Photon18Vision TFT

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 21-03-05 18:06

Søren Olesen <soren@fenger-olesen.dk> wrote:

> [...]
> lystigt op med at afspille og jeg kan ikke stoppe den eller vælge nummer for
> der er ingen program som kører, hvad gør jeg

Kig i:
Æblemenu/Kontrolpaneler/

I et af kontrolpanelerne kan du indstille om CD'er automatisk skal
afspilles, når de indsættes. (kan ikke huske hvilket)

PS
Din tidszone er forkert

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Steen Larsen

Dato : 21-03-05 19:23

In article <1gtscu2.1n1zs7s14ft11wN%spam@events.dk>,
spam@events.dk (Preben Bødker Nielsen) wrote:

> Kig i:

Æblemenu/Kontrolpaneler/Quicktime

Fra : Søren Olesen

Dato : 23-03-05 01:20

Hej og tak jeg vil straks prøve at kikke !!!!

søren