Bærbar fryser
Fra : Tom

Dato : 19-03-05 00:56

Jeg har her de sidste par dage oplevet at min g4 667 Ti bog fryser .. Igen
og igen..
512mb ram..
OS 10.38
Nogle der ved hvorfor !?!?
Tjekkede op på permissions.. Rettede.. Og den fryser stadig ind imellem..-
Nogle gange .. Bare sådan.. ( f. Eks før log ind billedet.. ) andre gange
midt i mail programmet eller andet..
Har også oplevet at den fryser når jeg forlader min netforbindelse ( der er
via airport kort ( det gamle))

Er ganske interesseret i at høre om det kunne have noget at gøre med HD, der
jo ikke er helt ny ( 40 GB, der er brugt ca. 31 GB)
Vh
Tom

Fra : Simon Tved Bakken

Dato : 19-03-05 10:46

> [...]
> der
> jo ikke er helt ny ( 40 GB, der er brugt ca. 31 GB)

Har du prøvet at køre hardware-test-cd'en fra Apple ?

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 19-03-05 13:28

Simon Tved Bakken <simonSPAM@tvedbakken.xx> wrote:

> Har du prøvet at køre hardware-test-cd'en fra Apple ?

Hvad er det?

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 19-03-05 15:25

Axel Hammerschmidt wrote:

> Hvad er det?

Et program som følger med når man køber en Mac, så man kan teste at ens
hardware er ok !

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 19-03-05 16:17

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> Et program som følger med når man køber en Mac, så man kan teste at ens
> hardware er ok !

Tak. Bortset fra min første, så er alle mine Mac købt brugt. De kom ikke
med noget. Måske kan jeg finde en hardware-test-cd image til en Prismo
et eller andet sted.

Fra : Tom

Dato : 21-03-05 01:20

God ide..
Tror jeg har soften liggende et eller andetg sted..
Tom

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 21-03-05 13:16

Tom wrote:

> Jeg har her de sidste par dage oplevet at min g4 667 Ti bog fryser .. Igen
> [...]

Så skal du nok skrue op for varmen...

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen