helt generelt om tonen
Fra : Karl Antz

Dato : 12-03-05 23:04

.... så synes jeg at vi skulle blive ved med at bevare den som den har
været hidtil: afslappet og med et glimt i øjet.

Det er synd hvis der pludselig flyver skældsord gennem luften - det har
vi hidtil været forskånet for (med nogle få undtagelser (-; ), og det
ville være rart hvis vi ku holde fast i det - osse hvis vi bliver
frustrerede over at andre ikke e enige med os eller mener noed som vi
synes er det rene vrøvl.

Gå efter sagen - ikke efter manden

Kærlig hilsen
ka'l

--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 13-03-05 01:19

Karl Antz <karl@antz.dk> wrote:

> [...]
> ville være rart hvis vi ku holde fast i det - osse hvis vi bliver
> frustrerede over at andre ikke e enige med os eller mener noed som vi

Det mener jeg også at vi gør i langt de fleste tilfælde, men visse
personer tager korrektioner af deres indlæg meget personligt, og så
løber tråden hurtigt løbsk.

Jeg ser da også helst, at vi alle kan dele vores erfaringer i god ro
og orden, så det giver et godt indtryk til de switchere der finder
deres vej herind. Der har efterhånden været en del forbi synes jeg.

--
Mvh.
René Frej Nielsen - Read my blog at http://blog.rfn.dk

Fra : Lone Schmidt

Dato : 13-03-05 10:25

Karl Antz <karl@antz.dk> wrote:

> [...]
> ville være rart hvis vi ku holde fast i det - osse hvis vi bliver
> frustrerede over at andre ikke e enige med os eller mener noed som vi

Hørt! )
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge