Entourage som standard mail program
Fra : Philip Sander Nielse~

Dato : 11-03-05 12:54

Hvordan får man defineret Entourage 2004 som standard mail program? Det har
betydning i Acrobat, hvor man kan vælge at sende en pdf fil direkte og pt.
åbner Apple Mail, hvilket altså ikke passer mig helt godt :)

Venlig hilsen,

Philip Sander Nielsen
_____________________________

[E sanders@surfmail.dk]

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 11-03-05 13:02

Philip Sander Nielsen <sanders@surfmail.dk> wrote:

> Hvordan får man defineret Entourage 2004 som standard mail program? Det har
> betydning i Acrobat, hvor man kan vælge at sende en pdf fil direkte og pt.
> åbner Apple Mail, hvilket altså ikke passer mig helt godt :)

Du skal ændre det i Mail's indstillinger.
Under Mail -> Indstillinger -> Generelt er første punkt:
"Standardprogram til e-post"

mvh.
Kaj.

--