Ny 12" iBook, ikke til at finde, på vej ud~
Fra : Thomas Jensen

Dato : 10-03-05 18:33

Hej,

jeg har besluttet mig for at købe en 12" iBook.

Men de er ikke til at skaffe, Officeline kan ikke levere, Fona i Odense og
Kolding har ikke nogen, Electric City i Odense har heller ikke.

De siger alle sammen måske i næste uge, men intet er sikkert.

Er der noget andet på vej, eller er der bare ne lille krise lige nu ?

Nogen der har en ide ?

mvh

Thomas Jensen

Fra : Flemming Rubini

Dato : 10-03-05 22:06

Thomas Jensen <thomas@thomas-jensen.dk> wrote:

> [...]
>
> De siger alle sammen måske i næste uge, men intet er sikkert.
>
> Er der noget andet på vej, eller er der bare ne lille krise lige nu ?

Har du spurgt Officeline på Åboulevarden, eller Mac på Gl. Mønt?

Iflg. Mediamac er der lommeudgaver på vej, måske det har medført en
produktionspause.

Flemming Rubini

Fra : Michael Holm

Dato : 10-03-05 23:00

Flemming Rubini <flemming@rubini.invalid> wrote:

> Har du spurgt Officeline på Åboulevarden, eller Mac på Gl. Mønt?
>
> Iflg. Mediamac er der lommeudgaver på vej, måske det har medført en
> produktionspause.

14" er der heller ikke mange af + de der er tilbud på ibook's i marts,
der må komme noget nyt efter påske :)
--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Henrik Münster

Dato : 19-03-05 16:36

In article <1gt8am4.11mkxmi1hh4heoN%flemming@rubini.invalid>,
flemming@rubini.invalid (Flemming Rubini) wrote:

> Iflg. Mediamac er der lommeudgaver på vej, måske det har medført en
> produktionspause.

Rygtet kommer vist herfra:

<http://www.geekculture.com/joyoftech/joyarchives/663.html>
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Flemming Rubini

Dato : 19-03-05 22:49

> http://www.geekculture.com/joyoftech/joyarchives/663.html

Aha en pålidelig kilde, det tænkte jeg nok. Søger du stillingen, som
spion, jeg tror du er et naturtalent

Flemming Rubini