Kan ikke slå det sekundære tastatur fra på~
Fra : cogco

Dato : 04-03-05 23:23

Hej

Sidder med en PowerBook Lombard G3 (en af de sorte med bronze tastatur).
Nede i venstre hjørne sidder der en tast, der hedder "fn". Går ud fra at det
står for "funktion".
Den aktiverer vist et sekundært tastatur-sæt. Nu er mit problem at den
tilsyneladende sidder fast i dette stadie.
Den springer ihvertfald ikke tilbage til normalt tastatursæt, når jeg
trykker på den igen.

Hmmm....

Hvad gør jeg?

mvh
Claus

Fra : Ronni Jonassen

Dato : 05-03-05 10:37

On 04/03/05 23:22, in article
4228df9a$0$24092$4d4eb98e@read-nat.news.dk.uu.net, "cogco" <cogco@aub.dk>
wrote:

> [...]
> tilsyneladende sidder fast i dette stadie.
> Den springer ihvertfald ikke tilbage til normalt tastatursæt, når jeg

Hej Claus

Er du sikker på at det er den tast, der giver problemet og ikke at
tastaturet står til et andet sprog?
Den aktiverer kun tasterne når man holder den nede, ikke bare ved 1 klik.

Du kan teste om det er den, hvis du klikker på "m" tasten og den så skriver
"0"... gør den dette, så ville jeg bare prøve at klikke en masse gange på
tasten og håbe på at den slipper.

Måske andre har nogle bedre råd.

Mvh RoJo

Fra : cogco

Dato : 05-03-05 11:04

> [...]
> skriver
> "0"... gør den dette, så ville jeg bare prøve at klikke en masse gange på

Hej RoJo

Sidder ikke lige ved den nu, den står ude på arbejdet.
Men jeg kan da huske at den skriver "*" i stedet for "p", når jeg trykker
"p"
Desuden er der en grøn diode der lyser oppe til venstre mellem et par af
F-tasterne.
Kan det have noget med det at gøre?

Claus

Fra : Thomas Hansen

Dato : 05-03-05 13:03

cogco <cogco@aub.dk> wrote:

snip

> [...]
> "p"
> Desuden er der en grøn diode der lyser oppe til venstre mellem et par af

I høj grad!
Tryk på tasten til højre for dioden, så num-lock slås fra!
Du har det numeriske tastatur slået til.

/Thomas

--
All hail the black kitty!

Reply to thomash-at-skydebanen.net
iChat: thoomz

Fra : cogco

Dato : 05-03-05 18:49

> snip

> I høj grad!
> Tryk på tasten til højre for dioden, så num-lock slås fra!
> Du har det numeriske tastatur slået til.
>
> /Thomas

Yes, det prøver jeg.
Tusinde tak.

Claus