WOL/Tiscali's kun 1 comp. tilsluttet
Fra : Birger Stanford Mond~

Dato : 29-05-01 21:58

Ved WOL's billigste ADSL løsning står der at man kun må have en computer
tilsluttet.
Tjekker de om man overholder det?

Fra : Jens

Dato : 29-05-01 22:33

"Birger Stanford Mondeo" <rerstesdrtdrst@sdrtsredtsdrtsdret.com> skrev i en
meddelelse news:Z2UQ6.533$h23.16888@news.get2net.dk...
> Ved WOL's billigste ADSL løsning står der at man kun må have en computer
> tilsluttet.
> Tjekker de om man overholder det?

Umiddelbart vil jeg mene at de får svært ved at checke det!

Jens

Fra : John Hinge

Dato : 30-05-01 12:34

Jens wrote:

> "Birger Stanford Mondeo" <rerstesdrtdrst@sdrtsredtsdrtsdret.com> skrev i en
> meddelelse news:Z2UQ6.533$h23.16888@news.get2net.dk...
>
> Umiddelbart vil jeg mene at de får svært ved at checke det!

Njaaa.. man ku jo godt forestille sig en eller form for automatisk
alert generering hvis der er pakker til 2 forskellige MAC adresser
på 1 IP adresse..

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Love hurts baby..." Spike, Buffy tVs

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 30-05-01 13:03

"John Hinge" <shayera_gimmenospam_@cutey.com> skrev i en meddelelse
> Njaaa.. man ku jo godt forestille sig en eller form for automatisk
> alert generering hvis der er pakker til 2 forskellige MAC adresser
> på 1 IP adresse..

Jeg tvivler på at WOL's ende kan se noget om MAC-adresser i kunde-enden.
Kører modemet ikke med USB?

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 30-05-01 13:18

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> wrote in message
> "John Hinge" <shayera_gimmenospam_@cutey.com> skrev i en meddelelse
>
> Jeg tvivler på at WOL's ende kan se noget om MAC-adresser i kunde-enden.
> Kører modemet ikke med USB?

jow.

/Dennis

Fra : -- kent --

Dato : 30-05-01 15:21

On Wed, 30 May 2001 14:03:16 +0200 in <news:dk.edb.internet.udbydere.xdsl>
Martin Højriis Kristensen wrote:

>"John Hinge" <shayera_gimmenospam_@cutey.com> skrev i en meddelelse
>
>Jeg tvivler på at WOL's ende kan se noget om MAC-adresser i kunde-enden.
>Kører modemet ikke med USB?

MAC-adresser fastnar i första router som passeras och syns inte.

Fra : John Hinge

Dato : 31-05-01 12:39

"Martin Højriis Kristensen" wrote:

> "John Hinge" <shayera_gimmenospam_@cutey.com> skrev i en meddelelse
>
> Jeg tvivler på at WOL's ende kan se noget om MAC-adresser i kunde-enden.
> Kører modemet ikke med USB?

I sit corrected.. :)
øv.

Fra : Nils Lastein

Dato : 30-05-01 14:48

"Birger Stanford Mondeo" <rerstesdrtdrst@sdrtsredtsdrtsdret.com> wrote in
message news:Z2UQ6.533$h23.16888@news.get2net.dk...
> Ved WOL's billigste ADSL løsning står der at man kun må have en computer
> tilsluttet.
> Tjekker de om man overholder det?

Det er kun WOL's nye USB-løsninger som kræver det!

Nils

--
-- usenet etikette
http://www.usenet.dk/netikette/essentiel.html

Fra : Fætter Højben

Dato : 30-05-01 20:14

> Det er kun WOL's nye USB-løsninger som kræver det!

Ja - og de billigste er USB.

Det er måske fordi de ikke gider at supportere folk der ikke kan finde ud af
at dele deres internetforbindelse med Windows ICS eller lign.

I hvertfald kan det nok ikke skade dem at man gør det alligvel, hvis
alternativet er at man finder et andet selskab og man ellers ikke belaster
deres support linjer.

Fra : Jens

Dato : 31-05-01 20:40

"Fætter Højben" <lksddjrfslasdkrj@iasasdasd.dk> skrev i en meddelelse

> I hvertfald kan det nok ikke skade dem at man gør det alligvel, hvis
> alternativet er at man finder et andet selskab og man ellers ikke belaster
> deres support linjer.

Good point !

Jens