D/s-erfaringer over internettet?
Fra : Sir Jakob

Dato : 29-05-01 21:44

Hej til alle

Det kunne være spændende at høre om der er andre end mig, der har
Master-erfaringer gennem internettet. Jeg kunne godt bruge nogle ideer og
lignende. Hvor har I fundet jeres sub? Hvad får du den til at gøre?
Der er hundrede ting vi kan hjælpe hinanden med.
Evt. kan du måske give mig et hint til en (dansk) hjemmeside eller board med
dette emne.

Hilsener fra

Sir Jakob

Fra : Henrik Andersen

Dato : 30-05-01 07:26

Snakker du om S/M??

Henrik Andersen

Fra : modesty

Dato : 30-05-01 07:28

Hej Sir Jakob
Jeg kan ikke helt se om du kun er interesseret i cyber. Hvis du også er
interesseret i RL kan det være at denne mailingliste vil have din interesse?
http://users.cybercity.dk/~dsl13127/smlivsstil.html
MVH
modesty