Kan i hjælpe mig, med en menu fra en beste~
Fra : sune moldt

Dato : 11-05-05 20:04

Jeg har et en rigtig fed "drop down" menu på en hjemmeside
(www.fleggaard.dk ude i siden, ved "Datterselskaber") er der
nogen der kan en kode for dette??

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Benny Nissen

Dato : 11-05-05 20:13

sune moldt wrote:
> Jeg har et en rigtig fed "drop down" menu på en hjemmeside
> (www.fleggaard.dk ude i siden, ved "Datterselskaber") er der
> nogen der kan en kode for dette??

Det er da en tåbelig måde at lave det på. Man tvinges til at vente, til
menuen er færdig med at animere, får man kan se, hvor man skal klikke.

Nå, men det er bare en animeret .gif:

http://fleggaard-holding.dynamicweb.dk/Files/System/Koncern-animat7.gif

--
Benny

Fra : sune moldt

Dato : 11-05-05 20:18

Benny Nissen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Det er da en tåbelig måde at lave det på. Man tvinges til at vente, til
> menuen er færdig med at animere, får man kan se, hvor man skal klikke.

> [...]

Okay, men jeg syntes det ser fedt ud.

Hvordan kan jeg så få den gif. til at ikke at gentage sig (bruger flash til
at lave grafik i)

Sune

Fra : jopa

Dato : 11-05-05 20:29

sune moldt skriblede bla:

> Hvordan kan jeg så få den gif. til at ikke at gentage sig (bruger
> flash til at lave grafik i)

Hejsa dit ? har ikke så meget med HTML at gøre prøv her

--

Mvh.John
www.jp-web.dk