HTML
Fra : lone mortensen

Dato : 11-05-05 09:34

MIN HJEMMESIDE ER www.pusling1.webbyen.dk

jeg kakn godt lide at lege med htmlkoder, MEN hvorfor kommer der
en kasse med et rødt kryds i den når jeg harsat koden ind.
lone

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 11-05-05 09:38

lone mortensen skriblede bla:
> MIN HJEMMESIDE ER www.pusling1.webbyen.dk
>
> jeg kakn godt lide at lege med htmlkoder, MEN hvorfor kommer der
> en kasse med et rødt kryds i den når jeg harsat koden ind.
> lone

Det er normalt tegn på et billede der ikke er oploadet

--

Mvh.John
www.jp-web.dk

Fra : Carsten Pedersen, In~

Dato : 11-05-05 10:01

"jopa" <john@zora.invalid> skrev i en meddelelse
> lone mortensen skriblede bla:

> Det er normalt tegn på et billede der ikke er oploadet

Eller at filnavnet ikke er korrekt. Nogle styresystemer som f.eks. Linux og
UNIX skelner mellem store og små bogstaver i filnavne, så 'Mitbillede.jpg'
og 'mitbillede.jpg' anses for at være to forskellige billeder.

Mvh

Carsten

Fra : jopa

Dato : 11-05-05 10:06

Carsten Pedersen, Indoor Lifestyle skriblede bla:
> [...]
> Linux og UNIX skelner mellem store og små bogstaver i filnavne, så
> 'Mitbillede.jpg' og 'mitbillede.jpg' anses for at være to forskellige

Korrekt
Nu kan jeg ikke umiddelbart på hendes side se nogle ikke viste billeder
så det er blot gætværk

--

Mvh.John
www.jp-web.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 11-05-05 10:34

lone mortensen skrev:

> jeg kakn godt lide at lege med htmlkoder, MEN hvorfor kommer der
> en kasse med et rødt kryds i den når jeg harsat koden ind.

Jeg får ikke nogen kasse med rødt kryds her - men det røde kryds er
formentlig din browsers markering af at der er et billede den ikke kan
finde. Internet Explorer viser manglende billeder på denne måde, mens
Firefox bare har en tom plads.

Du bør kigge en del på dine html-koder - der er mange fejl på dine
sider:
<http://www.htmlhelp.com/cgi-bin/validate.cgi?url=http%3A%2F%2Fwww.pusling1.webbyen.dk%2F&warnings=yes&input=yes&spider=yes>

(kort link: <http://kortlink.dk/sk6>)

--
Jens Gyldenkærne Clausen
Standardlinks om validering - hvordan og hvorfor:

Fra : from south

Dato : 11-05-05 18:34

"lone mortensen" <lone_agnes_mortensen@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4281c38c$0$79452$14726298@news.sunsite.dk...
> MIN HJEMMESIDE ER www.pusling1.webbyen.dk
>
> jeg kakn godt lide at lege med htmlkoder,
[snip]
> - Pædagogiske tutorials på dansk
> - Kom godt i gang med koderne

Kunne du så ikke snuppe et par timer på www.html.dk ? Der er også