har brug for lidt hjælp.
Fra : casper

Dato : 10-05-05 21:04

Hey Jeg ville gerne har en menu som ligener den der er brugt her
på---- http://www.milonic.com/menu/frames/ men kan ikk finde
koden.( det ska være en som står lodrat.)´

<select>
<option>Tekst 1 (bliver vis inden drop)</option>
<option>Tekst 2</option>
<option>Tekst 3</option>
<option>Tekst 4</option>
<option>Tekst 5</option>
</select>

Jeg har også prøvet på at lave noet i den her ratnign.
hvor man laver sådan en drop down også sæter et link in men det
virker ikke rigtigt gør det nok helt forkert er rat meget
nybegynder... har kun kunne kode LIDT html en uges tid så.. håber
virkelig du vil hjælpe..! hehe

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 10-05-05 21:19

casper skriblede bla:
> Hey Jeg ville gerne har en menu som ligener den der er brugt her
> på---- http://www.milonic.com/menu/frames/ men kan ikk finde
> koden.( det ska være en som står lodrat.)´

Prøv at spørge i client gruppen

--

Mvh.John
www.jp-web.dk

Fra : Martin

Dato : 11-05-05 06:00

jopa wrote:
> casper skriblede bla:

Hmm sjovt - så kan jeg ikk se nogen menuer - nåååå har jeg slået
javascript fra

> Prøv at spørge i client gruppen

Nu kan det altså også laves i ren html/css eller ihvertfald noget der
ligner og garanteret virker 100% :)
Tror vi må over til den kære hintzmann igen :)
Se: <http://www.hintzmann.dk/demos/mhalist/example1_skin2.html#>
Ligner da meget godt :)

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 11-05-05 10:31

Brug linket på siden til at hente koden.