Kode/funktion der kan "hoppe" op til toppe~
Fra : Salva

Dato : 09-05-05 12:25

Jeg har lagt en offentlig Exchange 2003 OWA kalender ud på vores intranet så
alle kan se den.

Jeg har tilføjet kalenderen til sidst på siden men når siden hentes hopper
den ned til kalenderen så det øverste af intranettet ikke kan ses.

Hvordan kan jeg løse det så siden hoppe op i toppen igen?

-Salva

Fra : from south

Dato : 09-05-05 18:32

"Salva" <Salvanone@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ses.
>

> Hvordan kan jeg løse det så siden hoppe op i toppen igen?

Nu skriver du ikke så meget om hvilket elendigt system dit firma har
købt.
At du har tilføjet en kalender, ja, det bliver det ikke meget bedre af.
En anden ting, det er lidt svært at se jeres intranet, heldigvis, det er
sikkert det samme kvalmese som i alle andre offentlige forvaltninger,
man køber noget ragelse, og håber at en eller anden kommer ind på
//:site/intranet/Words/Words-klamp.doc-112-11114789524-58741-doc-4581000/se-minside/kommer-to-next-day.doc/kalender-mange/firkanter.excl
og så fatter man ikke hvorfor det ikke virker.
Prøv igen, jeg har tilføjet en kalender, hvorfor hopper den? Var det
ikke mere smart, hvis du spurgte de fjolser som laver jeres intranet? De
kan sikkert give et godt svar på hvorfor, de bruger 589 linier på at
lave et link til din kalender som hopper, og i bruger jo kun IE, sikke
problemer der ville blive hvis i også brugte en browser som tolkede
jeres kode. Mvh Knud

Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 09-05-05 20:33

> [...]

> den ned til kalenderen så det øverste af intranettet ikke kan ses.
>

> Hvordan kan jeg løse det så siden hoppe op i toppen igen?

Du stiller et spørgsmål som er stort set umulig at besvare. Når vi ikke kan
se siden.

Det mest sansynlige jeg kan komme på er at du har fået pakket det du
indsatte ind i en <div> blok der automatisk flyder op i toppen.

Det bedste råd jeg kan komme på, ud over at kontakte IT-afdelingen og få dem
til at fikse problemet, er at udgive kalenderen på en selvstændig side.

Det lyder for mig som om du blot er en almindelig bruger, så du har næppe
rettigheder til at lave noget der "overskygger" intranettet. På nuværende
tidspunkt skal der nok være en række vrede brugere der har fortalt
administationen, at der er noget galt, så måske du bare skal læne dig
tilbage og vente på skideballen

Sagde manden der guidede 800 brugere gennem åbningen af et intranet mandag
morgen, formiddag, eftermiddag og lidt til og som var meget glad for at
kunne lægge telefonen og gå hjem.

Med venlig hilsen
Johnny Winther Ronnenberg