GSM / mail
Fra : jso

Dato : 29-05-01 21:12

Jeg har hørt at man kan få en GSM besked på sin mobil telefon når der er
kommet en mail til en.
Hvordan gør man et og hvad koster det.

Telefon =Nokia 3210 og selskab =TDC

Jørgen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 29-05-01 21:24

jso skrev:

>Hvordan gør man et og hvad koster det.

Det koster ikke noget.

>Telefon =Nokia 3210 og selskab =TDC

Du skal sætte din mail op til at videresende mails til
DITNUMMER@sms.tdm.dk

Husk at du skal sørge for at mailen bliver beholdt på serveren, og
ikke kun bliver videresendt til din mobil, ellers kan du ikke hente
din mail med dit mailprogram, men KUN læse dem på mobilen :)

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Siemens- og Ericsson-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : jso

Dato : 29-05-01 21:29

Tak for svaret

Jørgen

Fra : Sunz

Dato : 29-05-01 21:42

> [...]
> ikke kun bliver videresendt til din mobil, ellers kan du ikke hente
> din mail med dit mailprogram, men KUN læse dem på mobilen :)

Hej Lasse!

Jeg har worldonline som udbyder! Mit mobi-selskab er TDC kan jeg også gøre
det? Hvis je, kan du så ikke lige forklare det lidt tydligere for mig som er
spasser til at bruge Outlook Express. Altså hvor starter man med at klikke:
Trin for trin...
På forhånd tak for hjælpen

Mvh

Sunz

Sune@worldonline.dk

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 29-05-01 21:53

"Sunz" <Sune23@worldonline.dk> wrote in message

> Hej Lasse!
>
> Jeg har worldonline som udbyder!

Så hop ind på wols servervice sider , under indstillinger for din mail
account der kan du vælge at du vil have videre stilling til din telefon ,
ydermere hvor mange tegn du vil have viderestillet (så du ikke modtager en
fristil på 200+ sider på din telefon)

/Dennis