Validering
Fra : John Kjoller

Dato : 08-05-05 01:55

Så er jeg vist så småt nået så langt med mine sider, at det er tid til at
lære at validere dem.

Forsøgte på tidspunkt, og fik også rettet mang fejl. Men den validerings
maskine jeg brugte kunne ikke finde ud af, når jeg i et link havde: <a
href="enside.php?x=etellerandet"> så forsøgte den åbenbart at genkende
"etellerandet" - og det kunne den ikke, og så fik jeg en fejl.

Men måske har jeg ikke forstået hvilken maskine jeg skulle bruge?
Jeg var også nødt til at åbne siden i browseren, og gemme kildefilen, - og
først validere derefter. Hvis jeg forsøgte at validere direkte på adressen,
så ville maskinen slet ikke prøve.....

Kan nogen hjælpe mig til rette med at validere min side:
www.csb.island.dk/ny
Hvilken maskine, og hvilken fremgangsmåde?

Mange venlige hilsener
fra
John

Fra : Rasmus Kjær

Dato : 08-05-05 02:20

> Kan nogen hjælpe mig til rette med at validere min side:
> www.csb.island.dk/ny
> Hvilken maskine, og hvilken fremgangsmåde?

Dit link virker ikke.
Jeg ville mene at du skulle bruge w3c.org.
Laeg dit link op igen og saa tager vi det derfra.
Rasmus

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : John Kjoller

Dato : 08-05-05 21:47

Hovsa. Det var vel nok tjekket af mig.

Hermed korrekt link:

www.csb-island.dk/ny

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 08-05-05 22:16

John Kjoller wrote:

> www.csb-island.dk/ny

Ved dine to area-links har du i adressen et '&'. Lav de to &'er om til
'&amp;', så skulle det validere.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk/