forskel om man skriver http eller www
Fra : magnus emanuel

Dato : 03-05-05 19:43

hej allesammen jeg er i gang med et projekt for en kunde men,
siden ser anderledes ud når man skriver http eller www???
hvad kan fejlen være???
mvh. magnuz
http://www.bit-tardini.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Leonard

Dato : 03-05-05 19:51

magnus emanuel <magnuz@mtjek.dk> wrote:

>siden ser anderledes ud når man skriver http eller www???
>hvad kan fejlen være???
>mvh. magnuz
>http://www.bit-tardini.dk

hvad mener du?
http://http.bit-tardini.dk/ - Not found
http://bit-tardini.dk/ og http://www.bit-tardini.dk/ giver det samme.

de fleste browsere gætter sig selv til at sætte http:// foran

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Er du skiftet til Firefox? www.mozilla.org

Fra : jopa

Dato : 03-05-05 19:51

magnus emanuel skriblede bla:
> hej allesammen jeg er i gang med et projekt for en kunde men,
> siden ser anderledes ud når man skriver http eller www???
> hvad kan fejlen være???

Ja det er meget mystiskt prøv engang at undlade at skrive noget af det,
bare
bit-tardini.dk såer det en mand der er på forsiden

--

Mvh.John
www.jp-web.dk

Fra : Christoffer

Dato : 03-05-05 20:09

> Ja det er meget mystiskt prøv engang at undlade at skrive noget af det,
> bare
> bit-tardini.dk såer det en mand der er på forsiden
hvilket? jeg kan ikke skabe samme fejl, jeg ser ingen forskel på siderne..

Fra : Thomas Jari

Dato : 03-05-05 20:17

On Tue, 3 May 2005 20:51:08 +0200, "jopa" <admin@jp-web.invalid>
wrote:

>Ja det er meget mystiskt prøv engang at undlade at skrive noget af det,
>bare
>bit-tardini.dk såer det en mand der er på forsiden

Hold da kæft ja. Det er fandme underligt. En virus????

Thomas Jari

Fra : jopa

Dato : 03-05-05 20:56

Thomas Jari skriblede bla:

> Hold da kæft ja. Det er fandme underligt. En virus????

En total ondartet form .
Ikke set før tror jeg

--

Mvh.John
www.jp-web.dk

Fra : Tomasz Otap

Dato : 03-05-05 21:09

Thomas Jari wrote:

> Hold da kæft ja. Det er fandme underligt. En virus????

Sandsynligvis en form for f*ck up hos B-One? Nslookup for de to
domænenavne returnerer lidt forskellige data, alt efter hvor man henter
det fra. Endnu mere underholdende er at besøge den IP-adresse, som
domænet er sat til at pege mod: 195.47.247.62. Klik på phpadmin og åbn
filen i en teksteditor.

Whoops.

Fra : Preben Andersen

Dato : 03-05-05 19:53

"magnus emanuel" <magnuz@mtjek.dk> wrote in message
> hej allesammen jeg er i gang med et projekt for en kunde men,
> siden ser anderledes ud når man skriver http eller www???
> [...]

Der er ingen forskel her, og siden validerer ikke, der er 16 fejl:
http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A//www.bit-tardini.dk/

mvh
Preben

Fra : from south

Dato : 04-05-05 20:09

Hej Preben.
"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Der er ingen forskel her, og siden validerer ikke, der er 16 fejl:
> http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A//www.bit-tardini.dk/
>
> mvh
> Preben

Nå, der er et eller andet, og ikke kun de 16 kodefejl
http://www.abrikosen.dk/alt/foto-af-bit-tardini.jpg det er en virus.
Mvh Knud

Fra : Thomas Jari

Dato : 04-05-05 22:28

On Wed, 4 May 2005 21:09:22 +0200, "from south" <and@mand.invalid>
wrote:

>Nå, der er et eller andet, og ikke kun de 16 kodefejl
>http://www.abrikosen.dk/alt/foto-af-bit-tardini.jpg det er en virus.
>Mvh Knud

:)

Thomas Jari