IE strækker min menu
Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 01-05-05 22:56

Prøv at se på f.eks. http://www.mzh.dk/musik.html med FF og IE.

Hvordan kan det være, at IE strækker menuen i venstre side ud, så den
fylder hele den blå boks ud?

Menuen er lavet med en to indlejrede <ul>'er (én til hovedpunkterne og
én til underpunkterne), og siden validerer.

Mvh.

Mikkel

--
"At first just a rustle of canvas
And the gentlest breath on my face

http://www.mzh.dk

Fra : from south

Dato : 02-05-05 17:46

Hej Mikkel.
"Mikkel Z. Herold" <mikkel@[remove_this]mzh.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Menuen er lavet med en to indlejrede <ul>'er (én til hovedpunkterne og
> én til underpunkterne), og siden validerer.

Tror du ikke det er fordi du har glemt at lave en css fil til din side?
den du henviser til, skriver ikke noget om hvordan din <ul> skal stille
sig, det er dog kun et hurtigt kig. Mvh Knud

Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 02-05-05 21:33

On 02-05-2005 18:46 from south wrote:
> Tror du ikke det er fordi du har glemt at lave en css fil til din side?
> den du henviser til, skriver ikke noget om hvordan din <ul> skal stille
> sig

Jeg har sat id'er på de to <ul>'er (hhv. "hovedpunkter" og
"underpunkter"), og i min main.css er der angivet

#underpunkter, #hovedpunkter {
   list-style-type: none;
   display: inline;
   margin: 0;
   padding: 0;
}

#underpunkter li {
   margin: 0;
   padding: 0;
}

Så det er ikke det der er problemet. Det er som om IE helt ignorerer
ovenstående css.

Mikkel