Footer forsvinder sommetider
Fra : Lars Olesen

Dato : 30-04-05 07:12

Jeg har nogle problemer på:

http://www.outgraphic.dk/kontakt/

- I Mozilla er #content 1px højere oppe end den venstre bar.

- Jeg skal have Outstanding Solutions til at stå til højre for
menuen, men den blå bjælke skal ikke være højere end en linje.

- Jeg skal have selve boksen #wrapper centreret både horisontalt
og vertikalt på siden.

- Jeg ville gerne disable Send-knappen, når man har trykket på
den, men med den løsning jeg har skitseret i javascriptet
(http://www.outgraphic.dk/javascript/layout.js), så vil Internet
Explorer ikke sende siden?

--
Lars

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lars Olesen

Dato : 30-04-05 07:30

> http://www.outgraphic.dk/kontakt/

Hov, titlen til indlægget blev vist ikke helt rigtig.

Fra : Lars Olesen

Dato : 30-04-05 22:37

> Jeg har nogle problemer på:
>
> http://www.outgraphic.dk/kontakt/
>
> - I Mozilla er #content 1px højere oppe end den venstre bar.

Ja, dette virker stadig ikke.

> - Jeg skal have Outstanding Solutions til at stå til højre for
> menuen, men den blå bjælke skal ikke være højere end en linje.

Dette har jeg vist løst.

> - Jeg skal have selve boksen #wrapper centreret både
horisontalt og vertikalt på siden.

Ja, dette kan jeg stadig ikke helt greje - nogen forslag.

> - Jeg ville gerne disable Send-knappen, når man har trykket på
> den, men med den løsning jeg har skitseret i javascriptet
> [...]

Dette har jeg løst. Skulle have smidt en event på formularens
onsubmit i stedet for på knappens onclick.

Håber nogen har tid til at hjælpe.