lægge div nederst på siden
Fra : Christian

Dato : 25-04-05 14:41

Hej
Jeg vil gerne have et div (footer) til at ligge helt i bunden af min side.
Men hvordan gør jeg dette?

Måske sådan her?
vertical-align: bottom;

Jeg synes bare ikke at det virker i mit style-sheet.

/Ck

Fra : Christoffer

Dato : 25-04-05 16:04

Et link til din side vil være dejligt...

Fra : Dennis Munding

Dato : 25-04-05 16:27

Hej Christian!
"Christian" <ck1973@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Måske sådan her?
> vertical-align: bottom;
>
> Jeg synes bare ikke at det virker i mit style-sheet.

Det er heller ikke løsningen...

Først skal du gøre op med dig selv, om footeren skal "sidde fast" i bunden
(position:fixed) eller om den bare skal være nederst....

Hvis dit svar, er det første, kan jeg kun anbefale denne side:

http://hjemmesideskolen.dk/html/testsider/fixed.asp

Held og lykke...

Dennis Munding
Webmaster