FormMail gratis?
Fra : Chris Stie

Dato : 25-04-05 12:53

Hej.

Nogen der kender et sted jeg kan lave en GRATIS formmail til min
hjemmeside?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Per Rasmussen

Dato : 25-04-05 21:18

Chris Stie wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Hej.
>
> Nogen der kender et sted jeg kan lave en GRATIS formmail til
min
> hjemmeside?

Det kan du vel gøre hos dem hvor du har din hjemmeside liggende.

PerR

Fra : from south

Dato : 26-04-05 18:52

"Chris Stie" <chris_stie@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Nogen der kender et sted jeg kan lave en GRATIS formmail til min
> hjemmeside?

Ja da, på din computer. Hvis du så også har en hjemmeside, så er det jo
helt fint og gratis. Mvh Knud

Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 26-04-05 19:44

"Chris Stie" <chris_stie@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Nogen der kender et sted jeg kan lave en GRATIS formmail til min
> hjemmeside?

Hvis di hjemmeside er en del af dit internet abonnement så er der hos alle
udbydere muligheden for at bruge et CGI-script til at sende email fra en
hjemmeside. Hvis det er tilfældet, så kig på din udbyders hjemmeside under
support og der vil der i de fleste tilfælde være en vejledning i, hvordan du
bruger det med små eksempler, du kan kopiere direkte ind i din formular.

Det samme gælder stort set, hvis du har købt dig ind på et webhotel, der er
der det ikke så tit, at der er en vejledning, men så skriv eller ring til
dem og få hjælp til at sætte det op.

Med venlig hilsen
Johnny Winther Ronnenberg