css på linkelementer
Fra : Alexia

Dato : 23-04-05 21:44

Hey.

Jeg har et eksternt stylesheet med blandt andet:

..extlink {
margen: 0px;
padding: 0px;
}

..extlink :link {
font-weight: normal;
}

..extlink :visited {
font-weight: normal;
}

:link {
font-weight: bold;
font-family: Tahoma;
color: #C72026;
text-decoration: none;
font-size: x-small;
}

:visited {
font-weight: bold;
font-family: Tahoma;
color: #C72026;
text-decoration: none;
font-size: x-small;
}

jeg vil gerne have sådan at linkene på min side får de styles der er
defineret i :link og :visited men jeg vil så også gerne kunne få specielle
link til at få nogle andre styles og det har jeg så forsøgt ved at putte
disse link ind i et div tag med class="extlink" fordi jeg så troede at
linkene på den måde ville få styles efter .extlink :link og .extlink
:visited. Men det virker ikke.. nogen der kan forklare mig hvorfor?

på forhånd tak.

Mvh. Thomas G

Fra : Alexia

Dato : 23-04-05 22:31

Men det virker ikke.. nogen der kan forklare mig hvorfor?

Jeg fandt fejlen, linkede til den forkerte css fil. DOH!

Fra : Louise

Dato : 23-04-05 22:44

> Jeg fandt fejlen, linkede til den forkerte css fil. DOH!

Ja, bare det at få luft for sine frustrationer kan løse problemet