Vi mangler dygtig programør.
Fra : Fortza

Dato : 20-04-05 16:13

Hej.

Vi ved ikke om det er i en korrekt nyhedsgruppe vi er havnet i, men vi
prøver alligevel.

Vi mangler en :
Dygtig
Ung
Alsidig
Visionær
Iderig
Photo shop kendt
........PHP programør til nyt spændende koncept. Virksomheden går online over
sommeren, og skal blive Europas største indenfor sin branche. Store
ambitioner, men med vores nyudviklet koncept er det en realistisk
målsætning.

Vores programør mangler ekstra hænder, det kunne måske være dig...? Da der
er tale om et nyt koncept som først bliver lanceret slut på året, kan vi
ikke komme nærmere ind på detaljer her, men du vil få fremsendt en
"Hemmeligholdelsesaftale" til underskrivning, herefter vil du blive
orienteret om opgaven.

Kort : Opgaven består lige nu af 4 versioner, 130 "Use cases", så det er
bestemt en udfordring - måske også din mulighed for et "udstillings vindue".
Vil du være med fra begyndelsen, så svar på denne besked.....vi har hørt at
man ikke skal skrive sin mail adresse i en nyhedsgruppe - men så må vi tage
den derfra.

Med venlig hilsen

Basic Dot Base
Morten

Fra : René Løweneck

Dato : 20-04-05 17:07

Hej Morten !

"Fortza" <test@hestl.dk> skrev i en meddelelse

> Vi ved ikke om det er i en korrekt nyhedsgruppe vi er havnet i, men vi
> prøver alligevel.

Du vil nok få bedre resultater i dk.opslag.stillinger.

René Løweneck
http://www.loweneck.dk/rene/default.asp?PG=19
Lys og lækkert indrettet autocamper - se de flotte billeder

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-04-05 16:59

Fortza skrev:

>Vi ved ikke om det er i en korrekt nyhedsgruppe vi er havnet i, men vi
>prøver alligevel.

Det er du ikke, den rigtige gruppe er news:dk.opslag.stillinger.

Du kan finde en oversigt over de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk/grupper.pl,
og du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk og har du spørgsmål om brugen
af nyhedsgrupperne,
så er news:dk.velkommen den rette gruppe.
--
Knud