Ris og Ros ønskes
Fra : Kirsten Nobel

Dato : 20-04-05 14:31

Hej
Jeg har lige revideret min hjemmeside og trænger til noget kvalificeret ris
og/eller ros. Jeg er selvfølgelig interesseret i at vide hvad I syntes om
mit layout, men mest af alt er jeg interesseret i at vide hvad I syntes om
mine koder.
Kik ind på www.nobels.dk
Mvh Kirsten

Fra : Kim

Dato : 20-04-05 14:56

On Wed, 20 Apr 2005 15:30:43 +0200, "Kirsten Nobel" <admin@nobels.dk>
wrote:

>Jeg har lige revideret min hjemmeside og trænger
>til noget kvalificeret ris og/eller ros.

Prøv i : news:dk.edb.internet.webdesign.ris+ros

--
Kim

Fra : Kirsten Nobel

Dato : 20-04-05 16:17

Tak for tippet, men jeg har bevidst bedt om ris og ros i denne gruppe. I
mine øjne er det nemlig her de "hårde gutter" kommunikerer og det er jeres
mening jeg gerne vil have. Her har jeg siddet og svedt over mine html-koder
og hele vejen igennem har jeg bestræbt mig på at skrive alting på den
korrekte måde.
Jeg vil meget gerne vide om dette er lykkes. Er der f.eks noget i min
kildekode som er overflødigt og er der f.eks noget som jeg kunne gøre på en
smartere måde?
Jeg har bestræbt mig på at gøre både design og kode så enkel som mulig.
så..........kik lige engang på www.nobels.dk
kirsten

Fra : from south

Dato : 20-04-05 17:02

Hej Kirsten.
"Kirsten Nobel" <admin@nobels.dk> skrev i en meddelelse
[snip]
> så..........kik lige engang på www.nobels.dk
> kirsten
>
> "Kim" <k@x.x> skrev i en meddelelse

Der findes en gruppe til ris og ros, brug den.
PS. Det fandens S driller, men der er håb forude, hvis "eu" bliver
godkendt Mvh Knud

Fra : jopa

Dato : 20-04-05 20:13

Kirsten Nobel skriblede bla:
> Tak for tippet, men jeg har bevidst bedt om ris og ros i denne
> gruppe.

Hej Kirsten vi er rimeligt ligeglade med om du syntes dette er den rigtige
gruppe.
Der er en grund til at nyhedsgrupperne er delt op.
Så venligst fis over i den rigtige gruppe

I denne gruppe skelner vi nemlig ikke mellem mænd og kvinder når der skal
deles øretæver ud.

--

Mvh.John
www.jp-web.dk