Programming
Fra : Allan Pedersen

Dato : 19-04-05 15:11

Hvordan kan man lave et program, hvis det er scripting så forslå
en hjemmeside.
På Forhånd TaRk.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 19-04-05 15:14

Allan Pedersen skrev:

> Hvordan kan man lave et program, hvis det er scripting så forslå
> en hjemmeside.

Hvad mener du med scripting? (er det fx javascript på klienten, eller er
det tilstedeværelsen af et scriptsprog på serveren?)

Hvad mener du med at foreslå en hjemmeside?

Prøv at beskrive hvad du ønsker lidt mere udførligt.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jens Peter Rosenkvis~

Dato : 19-04-05 15:20

Allan Pedersen wrote:
> Hvordan kan man lave et program, hvis det er scripting så forslå
> en hjemmeside.

Et program til hvad? Det kommer an på hvad du skal bruge det til.

Fra : Allan Pedersen

Dato : 19-04-05 15:28

Jeg skal bare vide hvordan man laver programmer?

Fra : jopa

Dato : 19-04-05 15:46

Allan Pedersen skriblede bla:
> Jeg skal bare vide hvordan man laver programmer?

Det kan du lære på den side hvor du befinder dig.
Det er logik for mariehøns

--

Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : from south

Dato : 19-04-05 17:03

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> Allan Pedersen skriblede bla:
>
> Det kan du lære på den side hvor du befinder dig.
> Det er logik for mariehøns
> Mvh.John
> www.john.jp-web.dk

*LOL* Mvh Knud

Fra : jopa

Dato : 19-04-05 17:11

from south skriblede bla:

> *LOL* Mvh Knud

Hej Knud
Rart at høre fra dig og godt at vide at du kender størrelsen på en
mariehønes hjerne

--

Mvh.John
www.jp-web.dk

Fra : from south

Dato : 19-04-05 17:27

Hej John.
> from south skriblede bla:

> Hej Knud
> Rart at høre fra dig og godt at vide at du kender størrelsen på en
> mariehønes hjerne
> Mvh.John
> www.jp-web.dk

Hej, jo jeg er da stadig på. Men det er godt nok et problem med de
bønder fra Vordingborg. Jeg maste rundt i hele Vojens denne weekend for
at finde en som kunne hjælpe med progammer FIASKO, vi kørte til
Møgeltønder og fik hjælpen der. Mvh Knud

Fra : jopa

Dato : 19-04-05 17:32

from south skriblede bla:

> [...]
> for at finde en som kunne hjælpe med progammer FIASKO, vi kørte
> til Møgeltønder og fik hjælpen der. Mvh Knud

<OT>

Øhm jeg bor da i Vojens
og har telefon 26884500

</OT>

--

Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : from south

Dato : 19-04-05 18:00

Hej John.
"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
[snip]
> <OT>
>
> Øhm jeg bor da i Vojens
> og har telefon 26884500
>
> </OT>

<OT>
Ved det, ved det. Men Moren var nu mere til de fremskudte diger og
Prinsen på Schackenborg,,,, så det blev sådan, prøvede ellers på den med
Ole Olsen og Vojens,,,,,, men den gik ikke. Ikke skrive telenummer her,
du får alt for mange kunder Mvh Knud
</OT>

Fra : pepss

Dato : 19-04-05 18:21

"jopa" skrev
> from south skriblede bla:

> Øhm jeg bor da i Vojens
> og har telefon 26884500

så kommer jeg da også lige forbi når der er noget jeg ikke kan få til at
virke

--
Pepss der også kommer fra vojens

Fra : from south

Dato : 19-04-05 18:41

Hej Pepss.
"pepss" <olefriis@privat.invalid> skrev i en meddelelse

[snip]
> så kommer jeg da også lige forbi når der er noget jeg ikke kan få til
> at virke
>

> --
> Pepss der også kommer fra vojens
Ja, det er fordelen ved at kende John Mvh Knud

<OT>
Sig lige til et par timer før, jeg har jo lige et par timers kørsel
PS. Husk at trække rødvinen op først. Så kan I tage en cykeltur
bagefter, så er jeg der.
</OT>

Fra : jopa

Dato : 19-04-05 21:59

from south skriblede bla:
> Ja, det er fordelen ved at kende John Mvh Knud

<OT>i er da velkomne begge 2.med eller uden rødvin </OT>

ps vi må nok hellere stoppe inden der kommer en betjent og futter os af h
til

--

Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pepss

Dato : 21-04-05 17:07

"jopa" skrev
> from south skriblede bla:
>>

> <OT>i er da velkomne begge 2.med eller uden rødvin </OT>

takker

--
Pepss der næsten ikke tør svare

Fra : Martin

Dato : 19-04-05 15:47

Allan Pedersen wrote:
> Jeg skal bare vide hvordan man laver programmer?

Prøv på www.udvikleren.dk og det er IKKE html du skal bruge - så det er
en helt forkert nyhedsgruppe du er i.

Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 19-04-05 22:07

"Allan Pedersen" <allanpedersen1990@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal bare vide hvordan man laver programmer?

Hvad er det du vil programmere? Umiddelbart lyder det som du er i en
tilfældig gruppe og spørger ud i det blå.

Fortæl os hvor du vil hen og så vil vi guide dig til den rigtige
nyhedsgruppe eller måske endda besvare dit spørgsmål, således at vi får fred
for dig