Mellemrum mellem <p></p>
Fra : Lasse Jensen

Dato : 17-04-05 10:33

Hej folkens.

Hvordan kan jeg fjerne den tomme linie der kommer, imellem
komme en tom linie imellem dem, fordi den automatisk også laver
linieskift.. Jeg vil gerne have det væk, og det er jo også nemt
nok da jeg bare fx kan bruge display: inline i CSS, men det kan
jeg ikke bruge i dette tilfælde. Har I nogle ideer?

På forhånd tak.

Mvh. Lasse Jensen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 17-04-05 10:51

Lasse Jensen skrev:

> Hvordan kan jeg fjerne den tomme linie der kommer, imellem

p{ margin: 0; }

(du kan evt. også sætte padding: 0, men margin er normalt nok).
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Lasse Jensen

Dato : 17-04-05 11:59

Jens GyldenkærneClausen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> p{ margin: 0; }
>
> (du kan evt. også sætte padding: 0, men margin er normalt nok).

Mange tak Jens. Det virkede.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-04-05 11:02

Lasse Jensen skrev:

>Hvordan kan jeg fjerne den tomme linie der kommer, imellem

Du kunne jo spørge på
http://www.webweaver.dk/forum/forum/index.php
--
Knud

Fra : Lasse Jensen

Dato : 17-04-05 11:55

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Du kunne jo spørge på
> http://www.webweaver.dk/forum/forum/index.php

Det kunne jeg selvfølgelig, men jeg plejer at få meget gode svar
her Ikke at jeg ikke gør dét andre steder...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-04-05 13:23

Lasse Jensen skrev:

>Det kunne jeg selvfølgelig, men jeg plejer at få meget gode svar
>her Ikke at jeg ikke gør dét andre steder.

Undrer mig bare over at en person, som driver et forum, hvor folk
kan spørge om html, css osv. ikke selv kan finde ud af noget så
simpelt.

Eller kigge lidt rundt i gruppen, som man bør gøre før man
spørger, dette eller lign. spørgsmål bliver stillet flere gange
om ugen.
--
Knud

Fra : Lasse Jensen

Dato : 17-04-05 17:15

> [...]
>
> Undrer mig bare over at en person, som driver et forum, hvor folk
> kan spørge om html, css osv. ikke selv kan finde ud af noget så

Tjoo, det er rigtig nok jeg burde egentlig kunne finde ud af det, da
jeg arbejder med det hver dag. Men jeg har aldrig rigtigt brugt det
i sådan en situation. Jeg har ikke rigtigt tænkt over det med
margin, men jo det var sådan set mig der var lidt dum. Jeg tænkte
mig nok ikke helt om før jeg spurgte

> Eller kigge lidt rundt i gruppen, som man bør gøre før man
> spørger, dette eller lign. spørgsmål bliver stillet flere gange
> om ugen.

Jepper, my bad Sorry...