Ændre kasse efter billede størrelse
Fra : Martin

Dato : 17-04-05 01:40

Hejsa

Hvordan kan jeg få kassen med billedet til at følge billedets størrelse?

HP: http://80.62.79.221/test2/
CSS: http://80.62.79.221/test2/stylesheet.css

Fra : Martin

Dato : 17-04-05 19:23

Martin wrote:
> Hejsa
>
> Hvordan kan jeg få kassen med billedet til at følge billedets størrelse?
>
> HP: http://80.62.79.221/test2/
> CSS: http://80.62.79.221/test2/stylesheet.css

Undskyld hvis der er nogen der har mødt en "siden findes ikke" - min
webserver var lige stået af for engangs skyld - men den er oppe nu :)

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 18-04-05 09:27

Martin skrev:

> Undskyld hvis der er nogen der har mødt en "siden findes ikke" - min
> webserver var lige stået af for engangs skyld - men den er oppe nu :)

Den er tilsyneladende stået af igen. Har du ikke mulighed for at lægge
det på en rigtig webserver - evt. hos en gratis udbyder som frac.dk?

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Martin

Dato : 18-04-05 18:14

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> Den er tilsyneladende stået af igen. Har du ikke mulighed for at lægge
> det på en rigtig webserver - evt. hos en gratis udbyder som frac.dk?

Dumme server :(

Nu ligger den her http://natten-i.dk/test

Håber der er nogen der vil give den et kig :)

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 18-04-05 22:49

Martin wrote:

> Nu ligger den her http://natten-i.dk/test

Prøv om ikke du kan have glæde af clearfix nederst på denne side:

http://hjemmesideskolen.dk/html/testsider/float.asp#cle

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk/

Fra : Martin

Dato : 19-04-05 01:14

Erik Ginnerskov wrote:

> Prøv om ikke du kan have glæde af clearfix nederst på denne side:
>
> http://hjemmesideskolen.dk/html/testsider/float.asp#cle

Nu fik jeg da rammen til at følge størrelsen på billedet - men nu vil
jeg gerne have denne tekst
Skrevet af: Martin d. 15-04-2005
ned under billedet - begge linjer

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 19-04-05 17:33

Martin wrote:

> Nu fik jeg da rammen til at følge størrelsen på billedet - men nu vil
> jeg gerne have denne tekst
> Skrevet af: Martin d. 15-04-2005
> ned under billedet - begge linjer

Smid

ind i en fælles div, som du tildeler clear:both

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk/