Problemer med lidt text-align
Fra : Martin

Dato : 15-04-05 07:01

Hejsa

http://80.62.79.221/test2/index.php

Der har jeg i mine indholdsruder skrevet
Skrevet af: Martin og d. 15-04-2005

Som det kan ses så står de på 2 linjer - hvordan kan jeg få dem op på
samme linje?

Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 15-04-05 08:28

"Martin" <news@natten-i.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Skrevet af: Martin og d. 15-04-2005
>
> Som det kan ses så står de på 2 linjer - hvordan kan jeg få dem op på

Prøv at sætte display: inline; på bottom-left. Jeg har ikke afprøvet det,
det er kun et bud.

Med venlig hilsen
Johnny Winther Ronnenberg

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 15-04-05 09:55

Martin skrev:

> Som det kan ses så står de på 2 linjer

Ganske logisk, da de står i hver deres p-element (som danner hver sin
blok).

> - hvordan kan jeg få dem op på samme linje?

Float den første tekst til venstre:

p.bottom-left { float: left; }

Tjekket i Firefox, test selv i resten.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Martin

Dato : 15-04-05 19:19

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:
> Float den første tekst til venstre:
>
> p.bottom-left { float: left; }
>
> Tjekket i Firefox, test selv i resten.

Nice - tak for det - virker fint i både IE og FF :D