Indlæse ny rammestørrelse ved link i pop-u~
Fra : Christian

Dato : 14-04-05 11:11

(kringlet emne? sorry så).

Jeg er i gang med www.ferieialanya.dk.

En af undersiderne (direkte URL: http://www.ferieialanya.dk/alanya/) har tre
links til landekort, der åbner i nyt vindue - vinduet er tilpasset kortets
størrelse.

Jeg har lavet hotspots i hver af grafikkerne (så man fra grafik over landet
kan klikke og se grafik over region og til grafik over by).

Mit "problem" er, at jeg ikke får indlæst størrelsen på vinduet til den nye
grafik når man klikker sig igennem. Jeg håber I kan forstå mit problem og at
nogle af jer har et svar

mvh Christian
chrSNABELAcherita.dk <- hvis I ikke vil svare i gruppen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 14-04-05 13:47

Christian skrev:

> Mit "problem" er, at jeg ikke får indlæst størrelsen på vinduet til den nye
> grafik når man klikker sig igennem.

Jeg vil råde dig til enten at anvende én vinduesstørrelse (og så evt.
centrere billeder der er for små til vinduet), eller også at åbne hvert
billede i sit eget vindue.

Teoretisk kan du godt anvende javascript til at tilpasse
vinduesstørrelsen til den nye side, men nogle browsere vil blokere for
denne mulighed. Hvis du alligevel vil forsøge med den mulighed, vil jeg
foreslå dig at spørge i clientsidegruppen
(<news:dk.edb.internet.webdesign.html>).

--
Jens Gyldenkærne Clausen