Er Flash overkill?
Fra : Stefan Kristensen

Dato : 13-04-05 13:11

Hej NG.

www.amagerdykkercenter.dk har de en nydelig lille billedserie kørende i
toppen af skærmen. Det vil jeg også gerne have

Men så vidt jeg lige kan se, koster Flash MX 2004 omkring 6000 kr :-/
Findes der en Flash-Lite eller lignende program der kan lave sådan en
billedserie?

Mvh
Stefan

Fra : Denn!s H

Dato : 13-04-05 13:24

"Stefan Kristensen" <stefank@asg.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men så vidt jeg lige kan se, koster Flash MX 2004 omkring 6000 kr :-/
> Findes der en Flash-Lite eller lignende program der kan lave sådan en

Hej Stefan

daf over i flash gruppen og spørg
og/eller kig her

http://www.swishzone.com/
http://flashkit.com/

(JavaScript kan også løse opgaven)

--
vh
Denn!s H

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-04-05 13:34

"Denn!s H" <@> skrev:

>(JavaScript kan også løse opgaven)

Så vidt jeg kan se, så er der da ikke andet end det kan laves med
html og css.
--
Knud

Fra : Stefan Kristensen

Dato : 13-04-05 14:29

> Så vidt jeg kan se, så er der da ikke andet end det kan laves med
> html og css.

Jamen det lyder da rigtig godt. Hvordan laver man den flydende bevægelse i
html / css?

Mv
Stefan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-04-05 16:43

Stefan Kristensen skrev:

>Jamen det lyder da rigtig godt. Hvordan laver man den flydende bevægelse i
>html / css?

Ved jeg ikke, af en eller anden grund så jeg kun »stillestående«
billeder, da jeg besøgte siden første gang.

Så nej, der skal noget mere end html og css til.
--
Knud

Fra : Christoffer

Dato : 13-04-05 19:23

> Ved jeg ikke, af en eller anden grund så jeg kun »stillestående«
> billeder, da jeg besøgte siden første gang.
>
> Så nej, der skal noget mere end html og css til.
Ved ikke hvor lovlig den er.. men marquee kunne være en mulighed?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-04-05 21:21

Christoffer skrev:

>Ved ikke hvor lovlig den er.. men marquee kunne være en mulighed?

Er ikke valid kode, men understøttes dog af de fleste browsere i
dag.
--
Knud

Fra : Stefan Kristensen