Endnu en klap menu søges....
Fra : Lone Rasmussen

Dato : 08-04-05 19:22

Kan nogen hjælpe mig med at fatte en simpel menu a la
stifinderen? vil mægtigt gerne have en menu på min webside der
ligner den på http://www.wiccadk.dk ....................... er
nået dertil at jeg har forsøgt mig med alle mulige generators men
de har alle den forbistrede gule mappe eller en eller anden bog.
jeg håber nogen kan hjælpe!!! den må meget gerne helst være i
html eller dhtml, dog kan java også bruges.
er webmaster på en side mere hvor denne form for menu også skal
bruges!
http://www.cybele.dk
http://www.ulvsborgen.dk

hilsen
Sølvmåne

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jeppe Høiby

Dato : 08-04-05 19:58

Lone Rasmussen wrote:
> Kan nogen hjælpe mig med at fatte en simpel menu a la
> stifinderen?

Prøv og kig her:
<http://hintzmann.dk/articles/htree/>

Jeppe Høiby

We have unmistakable proof that throughout all past time, there has been
a ceaseless devouring of the weak by the strong.

Fra : Jens Lassen

Dato : 11-04-05 07:39

Prøv at kigge lidt på denne side
http://www.egenhjemmeside.dk/

du skal kigge under java, der er en masse forskellige menuer, som
man kan downloade

Jens

Fra : Leonard

Dato : 11-04-05 12:16

Jens Lassen <jl@cyncrona.dk> wrote:

>Prøv at kigge lidt på denne side
>http://www.egenhjemmeside.dk/

Jeg ville ikke søge hjælp på en hjemmeside, der giver sig ud for at
være til hjælp, når den ikke selv kan valideres ...

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Er du skiftet til Firefox? www.mozilla.org