forud indsætte meddelse i txt felt via mai~
Fra : Doobie

Dato : 08-04-05 13:52

Hej

Kan man forud indsætte en meddelelse i txt feltet, når man har et
mailto: link. Lige som man kan indsætte i subject? Håber det er
forståeligt.

Eks. mailto: mmmmm@mmmmm.com
subjekt Vedr. mmm.
Text: Husk at skrive navn og adresse.

VH Doobie

Fra : Fynbo

Dato : 08-04-05 14:22

"Doobie" <doobie@nyborg.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan man forud indsætte en meddelelse i txt feltet, når man har et
> mailto: link. Lige som man kan indsætte i subject? Håber det er

Her er hvad Knud Gert skrev.

Vi tager det hele, du undlader blot det du ikke vil bruge.

<a
href="mailto:julemanden@greenland.gl?subject=Ønskeseddel&body=Kære%20julemand!%0D%0AJeg%20ønsker%20mig">Skriv
til julemanden</a>

subject er overskrift på mail.
body er tekst, der står i selve mailen
%20 er mellemrum
%0D%0A er linjeskift

Fynbo

Fra : Doobie

Dato : 08-04-05 15:03

Tusind tak, det var lige det jeg manglede.