Hvad betyder koderne bag [IMG:
Fra : Denise

Dato : 07-04-05 16:50

Hej Gruppe
Nogle der har et link, så man kan læse hvad koderne, f.eks. [IMG:de7cecaf95]
...... betyder, eller hvordan man fortolker det, eller bare hvad det er.
Jeg har ledt og ledt og kan finde 1 side der har det samme og mange andre
koder,
http://www.chinaunix.net/jh/48/444701.html men det siger mig ikke hvad det
er.

Er det noget kompressionsbesked til billeder eller ?

--
Hilsen Denise

Fra : Denise

Dato : 08-04-05 07:48

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> wrote in message
> [...]
det
> er.
>
> Er det noget kompressionsbesked til billeder eller ?

Øv, ingen der ved noget. Måske forkert gruppe, har I nogle forslag til at
spørge andetsteds ?

--
Hilsen Denise

Fra : Benny Nissen

Dato : 08-04-05 09:23

Denise wrote:
> [...]
> ..... betyder, eller hvordan man fortolker det, eller bare hvad det er.
> Jeg har ledt og ledt og kan finde 1 side der har det samme og mange andre

Det er blot et navn de bruger på siden til billedet.
Det har ikke noget med koden at gøre som sådan.

--
Benny

Fra : Denise

Dato : 08-04-05 11:21

"Benny Nissen" <news@bennynissen.dk> wrote in message
[IMG:de7cecaf95]

> Det er blot et navn de bruger på siden til billedet.
> Det har ikke noget med koden at gøre som sådan.
>
> --
> Benny

Ok tak for svar
Det kinesiske var bare det eneste eksempel jeg kunne finde på Google.
Vi har et forum, hvor man i sin signatur har indsat et billede med
[img]http://img.photobucket.com/albums/........[/img]. I dette forum bliver
koden så lavet om til [img:de7cecaf95] og vi fatter ikke en dyt. Tager vi
det af, virker det ikke, så det skal med for at billedet bliver vist. Så vi
forstod ikke hvad det betød og hvor det kom fra.
Er dog stadig i tvivl om, hvem der sætter koden ind, photobucket eller det
forum der er (vist noget PHP Nuke), og det gælder vist ovenikøbet kun under
signaturdelen, at koden sættes ind - mystisk.
Har spurgt et andet forum og samtidig fået svar på, at det må være nogle
koder på serversiden, som af een eller anden grund ikke er blevet erstattet.

--
Hilsen Denise

Fra : Benny Nissen

Dato : 08-04-05 13:27

Denise wrote:

> Har spurgt et andet forum og samtidig fået svar på, at det må være nogle
> koder på serversiden, som af een eller anden grund ikke er blevet erstattet.

Det lyder også meget sandsynligt.

--
Benny