God simpel teksteditor
Fra : Martin Ploug

Dato : 05-04-05 18:03

Hej

Det kan godt være jeg er sent på den, men jeg er lige faldet over
en gratis teksteditor, som jeg synes er meget lækker.
Den er meget simpel, og det er lige det jeg synes der er så godt
- ingen dikkedarer.

Editoren hedder Araneae og kommer fra
http://www.ornj.net

Der arbejdes på en version 5, som skal være klar i slutningen af
maj 2005 og den ser altså også ret god ud.

Jeg bruger også editorerne fra www.tsw.dk,
men jeg synes den her er en tand mere lækker
rent stilmæssigt.

Bare en anbefaling.

- Martin

Fra : Sune Storgaard

Dato : 05-04-05 22:40

Martin Ploug wrote:

> Editoren hedder Araneae og kommer fra
> http://www.ornj.net

Ikke ringe, meeen.. til en "simpel" editor på windows, foretrækker jeg nu
stadigvæk
http://www.crimsoneditor.com/

Syntax highlight til alverdens sprog -inklusiv html,asp,php . Nem ftp
upload, tabs, og meget fleksibel og aligevel overskuelig.

Fra : Martin Ploug

Dato : 05-04-05 23:54

> [...]

> Syntax highlight til alverdens sprog -inklusiv html,asp,php . Nem ftp
> upload, tabs, og meget fleksibel og aligevel overskuelig.

Ok, den må jeg også lige få kigget på så.

- Martin