præsentere billeder pænest - web galleri?
Fra : TL

Dato : 04-04-05 21:11

Hej alle...

Jeg skal have præsenteret nogle billeder på min side.
Jeg er vil beholde en tro kopi af mit design og derefter
indsætte et form for script eller andet der præsentere thumbnails
og efterfølgende større versioner pænt i ny side.

Jeg er ikke tilfreds med at lægge thumbs ind som man så kan klikke større,
men
gerne noget lidt federe.. f.x. noget á la det her:
http://www.airtightinteractive.com/projects/flickr_postcard_browser/app/
som jeg syntes ser utra cool ud. Men det behøver ikke være så fancy.

Spørgsmål: Jeg ved stort set intet om Java - men findes der sider hvor man
kan copy/paste
et lækkert script ind på sin egen side og rette til, eller findes der andre
steder/måder at finde
koder lign. der kan bruges. "Keep It Simple Stupid" virker nok bedst for
mig - men derfor skal det
stadig se lækkert ud...

På forhånd tak for alle jeres svar...

TL

--
www.lindkold.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 05-04-05 15:06

TL wrote:

> gerne noget lidt federe.. f.x. noget á la det her:
> http://www.airtightinteractive.com/projects/flickr_postcard_browser/app/
> som jeg syntes ser utra cool ud.

Noget flash-skrammel, der ikke virker i alle browsere.

http://hjemmesideskolen.dk/scripts/dias.asp var måske noget?

> "Keep It Simple Stupid" virker nok bedst
> for mig -

Derfor skal du holde dig fra flash.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk/

Fra : TL

Dato : 06-04-05 14:40

> Noget flash-skrammel, der ikke virker i alle browsere.

Måske - men virker i de fleste og siden er privat og målgruppen er en lukket
privat personkreds, så det kunne jeg leve med.

> http://hjemmesideskolen.dk/scripts/dias.asp var måske noget?

Det var det da. Jeg vil lige prøve den af og måske style den lidt. Tak.

> Derfor skal du holde dig fra flash.

og meget andet...

TL

- - -