FF: Boks
Fra : AHM

Dato : 02-04-05 19:36

Hvordan får jeg boksen til at omkranse alle linjerne i Firefox? Det ser
okay ud med Internet Explorer.

http://www.kawboy.dk/box.html

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 02-04-05 22:02

AHM wrote:
> Hvordan får jeg boksen til at omkranse alle linjerne i Firefox? Det
> ser okay ud med Internet Explorer.
>
> http://www.kawboy.dk/box.html

Fjern linjen float:left; fra div.content

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk/

Fra : AHM

Dato : 06-04-05 16:56

In article <424f0861$0$43988$14726298@news.sunsite.dk>,
erik@donotspammmeplease.invalid says...

> Fjern linjen float:left; fra div.content

Okay, tak. Kan du (eller andre) hjælpe mig med nedenstående? Hvordan får
jeg 3 kolonner inde i boksen, hvis jeg ikke kan bruge float: left?

http://www.kawboy.dk/box2.html

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 07-04-05 00:03

AHM wrote:

> Okay, tak. Kan du (eller andre) hjælpe mig med nedenstående? Hvordan
> får jeg 3 kolonner inde i boksen, hvis jeg ikke kan bruge float: left?

Selv om du ikke har float på .content, kan du da sagtens bruge det på de
kolonner, du vil sidestille inde i .content.

http://hjemmesideskolen.dk/html/float.asp#spalter
http://hjemmesideskolen.dk/html/testsider/float.asp

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk/

Fra : AHM

Dato : 07-04-05 16:40

In article <42546aa8$0$43981$14726298@news.sunsite.dk>,
erik@donotspammmeplease.invalid says...

> Selv om du ikke har float på .content, kan du da sagtens bruge det på de
> kolonner, du vil sidestille inde i .content.

I mit nye eksempel har jeg fjernet .content, således at jeg har
nedenstående. Desværre omkranser boksen ikke kolonnerne i Firefox, men
det i IE ser godt nok ud.

http://www.kawboy.dk/box2.html

margin: 10px; width: 400px;">
left; width: 100px;">left</div>
float: left; width: 200px;">middle</div>
left; 0px; width: 100px;">right</div>

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 08-04-05 22:10

AHM wrote:

> I mit nye eksempel har jeg fjernet .content, således at jeg har
> nedenstående. Desværre omkranser boksen ikke kolonnerne i Firefox, men
> det i IE ser godt nok ud.
>
> http://www.kawboy.dk/box2.html

Prøv med .clearfix nederst på denne side:

http://hjemmesideskolen.dk/html/testsider/float.asp#cle

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk/