Hjælp til problem i frames
Fra : coben

Dato : 02-04-05 09:39

Hej allesammen

Jeg lavet en side i frames med html og lidt css
(dee-sign.dk/lineagescrshot)
Problemet er hvis jeg åbner siden andre steder end på min egen
computer, ændre opsætningen sig en lille smule.

Jeg tror måske det har noget af gøre med af jeg skal låse frame
sættet.

Jeg bruger en opløsning på 1024*768 på min egen computer, men
hvis jeg åbner siden på en anden computer hvor opløsningen er
højere eller lavere ser det forkert ud.

Venlig Hilsen
jacob.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : pepss

Dato : 02-04-05 09:56

"coben" skrev

> [...]
>
> Jeg bruger en opløsning på 1024*768 på min egen computer, men
> hvis jeg åbner siden på en anden computer hvor opløsningen er

ja det er det der er problemet ved at lave det til en opløsing..... det du
skal gøre er at lave din side så den passer til alle opløsinger(det kan du
læse om her http://html-faq.dk/2015.asp en anden god en er
http://html-faq.dk/2019.asp)

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner