iframe problem, variabel iframe længde
Fra : Benjamin

Dato : 01-04-05 09:37

Hej allesammen

Er igang med en hjemmeside, men har brug for en løsning, hvor
iframe eller lignene tilpasser sig optimatisk i længden til den
html/asp side jeg loader in i dem

MVH
Trofast

Desto højere flyv, desto klipfisk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 01-04-05 10:52

Benjamin skrev:

> Er igang med en hjemmeside, men har brug for en løsning, hvor
> iframe eller lignene tilpasser sig optimatisk i længden til den
> html/asp side jeg loader in i dem

Det er ikke direkte muligt. Du kan måske scripte dig ud af problemet -
ved at lade dokumentet i iframen sætte højden på iframen (i
moderdokumentet) når det er loadet (og højden er kendt) - men jeg er
ikke sikker på at det vil virke. Hvis du vil have hjælp til en
script-løsning, skal du nok over i clientside-gruppen.

Det bedste er helt at undgå brugen af rammer (incl. iframes). Du kan
bruge asp til at inkludere indholdsdelen af dine sider i en fast
skabelon - så slipper du både for rammerne og for problemerne med at
tilpasse længden.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Benjamin

Dato : 01-04-05 23:50

ok, jeg vil prøve at give mig i kast med noget asp