Problemer med gif billede
Fra : Søren Frederiksen

Dato : 24-03-05 15:52

Jeg har lavet min egen loaderbar i photoshop og den virker bare
perfekt, men mit spørgsmål går ud på om det er muligt på en eller
anden måde at stoppe gif'en så den ikke starter forfra inden den
sørger for indlæsning af anden side.
Jeg kan ikke Flash, så det er ikke en mulighed.

Hører ellers alle forslag

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-03-05 02:33

Der er ingen måde hvorpå du kan få en animeret GIF til at indlæse en
anden side.