Skærme
Fijala 3554
Driver til Eizo
Fra : Peter Willkan

Dato : 29-05-01 20:25

Hej med jer.

Jeg leder efter en Windows98-driver til en Eizo 9052S skærm.
Jeg har kigget hos Eizo og hos Microsoft, men jeg har ikke været dygtig nok.

Er der nogen af jer der kan gi' mig et tip til hvor jeg kan hente sådan en
svend henne?

P.f.t.

Peter Willkan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-05-01 22:22

Tue, 29 May 2001 21:24:34 +0200, skrev "Peter Willkan"
<Willkan@mail.tele.dk>:

>Jeg leder efter en Windows98-driver til en Eizo 9052S skærm.
>Jeg har kigget hos Eizo og hos Microsoft, men jeg har ikke været dygtig nok.

Normalt har man ikke brug for drivere til skærme udover det der er i
Windows.

Ellers har Win 98 selv en til 9060S, det kan være den kan bruges.

Virker skærmen ikke som den skal eller hvad er problemet?

Fut: news:dk.edb.hardware.skaerm

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Peter Willkan

Dato : 30-05-01 22:04

Hej Knud.

Jeg har prøvet en 9060S, men det ser ud ad helv... til.

Det meste af det der vises i Windows ser rigtigt godt ud, men når jeg f.eks.
går ind på BG's Netbank, kan jeg stort set ikke læse det der står på
skærmen. Det er grynet og rastet på en eller anden facon.

M.v.h.

Peter