Kan Tiscali anbefales til bredbånd?
Fra : Torbenth

Dato : 28-02-05 23:47

Hvordan går det med Tiscali efter de er blevet købt af Tele2.
Kan de levere hvad de lover og er supporten blevet iorden.
Deres tilbud på 2 Mbit til 199,00 kr. ser jo billigt ud, når man ikke har
brug for at downloade mere end 1 Gb/md.

Mvh.
Torben

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 01-03-05 01:45

"Torbenth" <torbenth@it.dk> wrote in message

> Hvordan går det med Tiscali efter de er blevet købt af Tele2.

Jeg har ikke bemærket nogen ændring siden de blev overtaget, og der er fint
nok. Men det kan være de skifter brevpapir til den næste regning ;)

> Kan de levere hvad de lover og er supporten blevet iorden.

Supporten har været iorden længe, både hvad angår kvaliteten og ventetiden.
:)

Fra : Ebbe Dalsgaard

Dato : 01-03-05 19:49

Thomas Wesley Hinton <wesleyREMOVETHIS@worldonline.dk> wrote:

> [...]
> nok. Men det kan være de skifter brevpapir til den næste regning ;)

> Supporten har været iorden længe, både hvad angår kvaliteten og ventetiden.
Support er vel ikke bare at kunne tage telefonen og give et svar. Det er
vel også reelt at løse opgaven. Jeg har i december, januar og februar
brugt lang tid på dels at komme igennem til Tiscali og dels på at vente
på de leverede varen. Efterfølgende at løse de problemer det afsted kom:
død telefon, krydsning af telefonnumre og manglende internetforbindelse.

Jo, de fleste jeg talte med i supporten hos Tiscali var flinke, men der
manglede handling fra Tiscali's side.

Da Tiscali fik løst problemerne, har jeg efterfølgende haft er produkt
der har virket.

Mvh Ebbe