|
| Noter i Outlook, hvordan? Fra : Kurt Hansen |
Dato : 20-04-05 09:07 |
|
Hvordan aktiveres/bruges "Noter" (gule Post-it sedler) i Outlook? Når
jeg søger i hjælpefunktionen, står der blot:
"Noter er den elektroniske udgave af selvklæbende papirnoter. Brug
noter til at notere spørgsmål, ideer, påmindelser og alt det, du
ellers ville skrive på notesedler. Noter kan være aktiveret på
skærmen, mens du arbejder".
- men ingen forklaring om hvordan man opretter en note.
Venlig hilsen
Kurt Hansen
| |
Calle. (20-04-2005)
| Kommentar Fra : Calle. |
Dato : 20-04-05 09:20 |
|
Kurt Hansen wrote:
> Hvordan aktiveres/bruges "Noter" (gule Post-it sedler) i Outlook? Når
> jeg søger i hjælpefunktionen, står der blot:
>
> "Noter er den elektroniske udgave af selvklæbende papirnoter. Brug
> noter til at notere spørgsmål, ideer, påmindelser og alt det, du
> ellers ville skrive på notesedler. Noter kan være aktiveret på
> skærmen, mens du arbejder".
>
> - men ingen forklaring om hvordan man opretter en note.
>
klik på noter, og derefter ny note, som når du laver en mail. Derefter kan
du trække noten hen hvor du vil.
--
Calle.
| |
Mads (20-04-2005)
| Kommentar Fra : Mads |
Dato : 20-04-05 09:21 |
|
On Wed, 20 Apr 2005 10:06:34 +0200, Kurt Hansen <kurt@nospamtowle.dk>
wrote:
>Hvordan aktiveres/bruges "Noter" (gule Post-it sedler) i Outlook? Når
>jeg søger i hjælpefunktionen, står der blot:
>
>"Noter er den elektroniske udgave af selvklæbende papirnoter. Brug
>noter til at notere spørgsmål, ideer, påmindelser og alt det, du
>ellers ville skrive på notesedler. Noter kan være aktiveret på
>skærmen, mens du arbejder".
>
>- men ingen forklaring om hvordan man opretter en note.
Hvis du søger på "opret note" får du svaret
Filer > Ny > Note
eller
CRTL + Shift + N
mvh Mads
| |
|
|