fedthale....hunkat
Fra : DK. True Trust

Dato : 29-05-01 18:49

Jeg har en hunkat "Maine Coon", der jævnlig har fedthale......jeg troede
faktisk ikke det var et så stor problem med hunkatte.
Jeg plejer at pudre med tørshampoo, men det kan jeg jo ikke nu, hvor hun har
killinger, eller kan man godt det ??
Mange miauuer fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 29-05-01 21:12

"DK. True Trust" <nospamtruetrust@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en hunkat "Maine Coon", der jævnlig har fedthale......jeg troede

Hvad er en fedthale? Og hvad kommer det af?

Mvh

Peter

Fra : DK. True Trust

Dato : 29-05-01 22:43

"> > Jeg har en hunkat "Maine Coon", der jævnlig har fedthale......jeg
troede

> Hvad er en fedthale? Og hvad kommer det af?

der strinter har fedthale. Hvorfor hunkatte har problemet ved jeg egentlig
ikke. Vi har både en NFO hunkat og en MCO hunkat der danner fedthale, kender
andre til problemet ?
Jeg modtager gerne gode forklaringer og gode råd samt vejledning til
behandling.
Men kan man behandle halen med noget når hunkatten har 3 uger gamle
killinger? Jeg ved jo, at killingerne slikker deres mor i pelsen, så det
skulle jo gerne være noget de ikke tager skade af.
Jeg kunne jo også vente til killingerne var flyttet hjemmefra med at
behandle, men pelsen klistre jo sammen og det ser heller ikke så pænt ud.
Mange miauuer fra Birgitte