Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Backup af bogmærker i FF?
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 12-05-05 16:10

Hej i gruppen.

Nu har jeg siddet og rodet til den store muldgedalje, og jeg kan sgutte
finde dem - mine bogmærker i Firefox.
Jeg vil nemlig gerne - belært af forleden - lave backup af mine bogmærker -
hvordan dælen gør man det, når man ikke engang kan finde dimserne?
På forhånd tak for hjælpen...

Venlig hilsen

(Den teknisk udfordrede) Aragorn_DK...

--
=================
www.welles.dk

Fra : Benny Nissen

Dato : 12-05-05 16:13

Aragorn Elessar wrote:

> [...]
> Jeg vil nemlig gerne - belært af forleden - lave backup af mine bogmærker -
> hvordan dælen gør man det, når man ikke engang kan finde dimserne?

Bookmarks -> Manage bookmarks -> File -> Export

--
Benny

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 12-05-05 16:19

Benny Nissen skrev:

> Bookmarks -> Manage bookmarks -> File -> Export

Ellers er der også det lille program mozbackup som kan lave det (og mere
til) http://mozbackup.jasnapaka.com/

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 12-05-05 19:09

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> wrote in message

> Ellers er der også det lille program mozbackup som kan lave det (og mere
> til) http://mozbackup.jasnapaka.com/
>
> --
> Ivan V. Klattrup
> http://klattrup.dk

Mange tak til Benny og Ivan, jeg går fluks i krig.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
www.welles.dk