Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Data Execution Prevention explorer
Fra : MuLLe

Dato : 28-04-05 15:44

Hej Ng.

Nå jeg åbner min D drev, får jeg en advarsel fra DEP.
Den advarer om Windows Explorer, og det eneste jeg kan gøre er at lukke den.
Explorer bliver lukket og åbner igen, men problemet komme igen når jeg vil
på mit D drev.

Er der nogen der kan hjælpe mig.

MvH Morten

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-04-05 17:03

MuLLe skrev:

>Den advarer om Windows Explorer, og det eneste jeg kan gøre er at lukke den.
>Explorer bliver lukket og åbner igen, men problemet komme igen når jeg vil
>på mit D drev.

Nu skriver du ikke om det er en harddisk eller et cd/dvddrev, men
prøv i en mere relevant gruppe.

Explorer er ikke en browser, men stifinder.

Prøv derfor i news:dk.edb.system.ms-windows og for tæl, hvilken
slags drev det er.
--
Knud

Fra : MuLLe

Dato : 28-04-05 19:42

"Knud Gert Ellentoft" wrote
> Nu skriver du ikke om det er en harddisk eller et cd/dvddrev, men
> prøv i en mere relevant gruppe.
Det er da en disk det tænkte jeg sku' da ikke lige på. *GG*
Det har jo altid været en disk på min.

> Explorer er ikke en browser, men stifinder.
Okay beklager.....

> Prøv derfor i news:dk.edb.system.ms-windows og for tæl, hvilken
> slags drev det er.
Okay det vil jeg prøve, og tak da.

> Knud
> Topposter du svar, så ryger du på min ignoreringsliste.
> Svar under det du citerer og citer kun det du svarer på - tak.
> http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html
Jamen jeg håber da at jeg har gjort det rigtigt, så jeg ikke bliver
ignoreret...

MvH Morten