Kryds i stedet for billed
Fra : Leon

Dato : 27-04-05 14:37

Hej Gruppe

Kan nogen her fortælle hvorfor min browser (både IE og Netscape) viser en
kasse med noget i venstre øverste hjørne.

Der burde være noget grafisk et billed etc. det er dog ikke alle hjemmesider
hvor der mangler ting og sager.

Jubii fungerer perfekt, skal browseren sættes op, det er kommet efter jeg
skiftede fra 2000 til Xp pro.

På forhånd tak

Leon

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-04-05 15:24

Leon skrev:

>Kan nogen her fortælle hvorfor min browser (både IE og Netscape) viser en
>kasse med noget i venstre øverste hjørne.

Det kan jo være fejl på de pågældende hjemmesider (i koden, på
serveren).

Evt. ordi, det er noget Java og du har ikke installeret en
javafortolker.

Kan du f.eks. se billedet under teksten »Lake« på
http://javaboutique.internet.com/Lake/ ?

Ellers hent den på http://java.sun.com/getjava/index.jsp

Hvis ikke, så hent en javafortolker på
Kom med et link til en side, som du har problemer med og fortæl
herne, hvor du på siden, du ser fejlen.
--
Knud

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-04-05 15:25

Knud Gert Ellentoft skrev:

>herne

= gerne
--
Knud

Fra : Leon

Dato : 27-04-05 15:49

Tak Knud

Dette var en del af løsningen, jeg havde en popup blokker og manglende også
en javafortolker.

Tak
Leon

Fra : Mathias

Dato : 27-04-05 15:31

Lidt off-topic, meeen...
Knud Gert Ellentoft wrote:
> Evt. ordi, ...
Hvad betyder ordi?

Mvh. Mathias

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-04-05 16:46

Mathias skrev:

>Hvad betyder ordi?

Manglende f
--
Knud

Fra : Mathias

Dato : 27-04-05 15:18

> [...]
viser en
> kasse med noget i venstre øverste hjørne.
>
> Der burde være noget grafisk et billed etc. det er dog ikke alle

Ja, hvis du fortæller hvilken browser du bruger, og om du har
installeret nogle plug-ins, f.eks. popup-blockere, etc., og evt.
hvilke(n) side(r) hvor disse fejlbilleder er.
Og har du lige opgraderet / skiftet til en anden browser?

Mvh. Mathias.

Fra : Leon

Dato : 27-04-05 15:48

Tak Mathias

Dette var en del af løsningen, jeg havde en popup blokker og manglende en
javafortolker.

Tak
Leon

Fra : Mathias