Opera 8 - for første gang en forringelse
Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-04-05 11:20

Hej alle

Jeg er dødirriteret over at Ctrl-T (tilføj bookmark) nu ikke
længere automatisk ryger i den markerede mappe. Det er et helvede
at hitte det bagefter når det er røget i en anden mappe.

Derudover forekommer det mig at den er meget længere tid om at gå
på nettet eller om at melde tilbage at en side ikke kunne findes.
Jeg synes ikke der var de problemer med 8b, så jeg slettede min
installationsfil til den sidste 7'er så nu kan jeg ikke komme
tilbage.

Er der nogen der har den nyeste 7'er liggende eller ved hvor den
er på nettet?

--
Bertel

Fra : Peter Loumann

Dato : 27-04-05 13:45

Bertel Lund Hansen skrev bl.a.:

>jeg slettede min installationsfil til den sidste 7'er
>så nu kan jeg ikke komme tilbage.

>Er der nogen der har den nyeste 7'er liggende eller ved hvor den
>er på nettet?

Jeg har den engelske o754_3869.exe . Du ka' maile mig på
peloda hos tiscali her-i-kongeriget
hvis du stadig har problemet.

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 27-04-05 13:43

Bertel Lund Hansen wrote:

> Er der nogen der har den nyeste 7'er liggende eller ved hvor den
> er på nettet?

Ja, men du kan da lige få den* fra Operas FTP.
ftp://ftp.opera.com/pub/opera/win/754u2/en/std/

*jeg går ud fra du søger Windows-versionen.

--
Mvh. Lars

Fra : John

Dato : 27-04-05 14:02

"Bertel Lund Hansen" skrev i en meddelelse

> Er der nogen der har den nyeste 7'er liggende eller ved hvor den
> er på nettet?

Måske her:
http://oldversion.com/program.php?n=opera

Mvh John

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-04-05 14:20

http://arc.opera.com/pub/opera/win/ fra og med ver 3.21
--
Knud

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-04-05 14:28

Knud Gert Ellentoft skrev:

>http://arc.opera.com/pub/opera/win/ fra og med ver 3.21

Tak for hjælpen til alle.

--
Bertel

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 27-04-05 14:42

Knud Gert Ellentoft skrev:

> http://arc.opera.com/pub/opera/win/ fra og med ver 3.21

<http://browsers.evolt.org/?opera/win> har udgaver fra 2.11 (men til
gengæld ikke nyere end 7.11b)

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 27-04-05 14:26

On Wed, 27 Apr 2005 12:19:52 +0200, Bertel Lund Hansen
<nospamfilius@lundhansen.dk> wrote:

>Er der nogen der har den nyeste 7'er liggende eller ved hvor den
>er på nettet?

Bertel, jeg troede du kiggede dig om, inden du spurgte om sådan noget

http://www.google.com/search?q=opera+old+versions giver bl.a.:
http://www.opera.com/support/search/supsearch.dml?index=601

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Vind gratis unlock - tilmeld dig nyhedsbrevet på hjemmesiden.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-04-05 15:02

Lasse Hedegaard skrev:

>Bertel, jeg troede du kiggede dig om, inden du spurgte om sådan noget

Det gjorde jeg også, men jeg ramte ikke noget jeg kunne bruge.

--
Bertel

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 27-04-05 15:10

Bertel Lund Hansen <nospamfilius@lundhansen.dk> posting:

>Jeg er dødirriteret over at Ctrl-T (tilføj bookmark) nu ikke
>længere automatisk ryger i den markerede mappe. Det er et helvede

Ctrl-skift-T ?
....eller...
Ctrl+f12 --> genveje --> rediger en tastaturopsætning --> skriv i
søgefeltet øverst: "t ctrl". Du får dissse to...
"t ctrl" og "t ctrl shift"
.... byt om på hvor "shift" i de to optræder. Herefter er den netop
omtalte "Ctrl-skift-T" nu "Ctrl-T".

>Derudover forekommer det mig at den er meget længere tid om at gå
>på nettet eller om at melde tilbage at en side ikke kunne findes.

Har jeg nu ikke bemærket. Synes den generelt er hurtigere

--
What is life, except excuse for death,

http://www.opera.com/products/desktop/compare/