Browser
stl_s 3840
arlet 2470
MSIE og taskbar ikoner
Fra : Rado

Dato : 21-04-05 09:51

Som bekendt så bliver MSIE ikonen på taskbaren markeret med blåt når
man åbner et vindue via et link i et andet program, indtil man klikker
på ikonen første gang og skifter fokus til dette vindue.

Men - hvis jeg så har et eller flere andre MSIE vinduer åbne i
forvejen, bliver et af disse vinduer (det seneste der er blevet åbnet)
også markeret, uanset hvor mange gange før man så har klikket på og
"afmarkeret" denne ikon.

Nu bruger jeg autohide af taskbaren, og den vil ikke gemme sig før man
har klikket på alle markerede ikoner. Dvs. at hver gang jeg åbner et
link fra et andet program skal jeg klikke på to ikoner for at få
taskbaren til at forsvinde, og det er møgirriterende.

Det er et problem er der opstået her for nylig mener jeg, men hvad
årsagen er ved jeg ikke. Nogen der ved hvad det skyldes?

--
Rado

and why. Then do it. - Robert Heinlein

Fra : Rado

Dato : 21-04-05 13:28

On Thu, 21 Apr 2005 10:51:12 +0200, Rado <rado@fjernpost1.tele.dk>
wrote:

Nå, tror jeg har fundet problemet. Ser ud til at det er en bug i
Metaproducts Inquiry der forårsager det - det ser ud til at være
forsvundet efter at jeg afinstallerede den.