Firefox 1.0.2/1.0.3 vil ikke åbne vinduer
Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 20-04-05 20:03

Jeg har en besynderligt problem med Firefox, før version 1.0.2 og nu 1.0.3,
dansk version. Jeg er simpelthen ikke i stand til at åbne vinduer - kun
tabs. Uanset hvad jeg bruger, inklusive menupunktet åben nyt vindue, sker
der intet.

Jeg har prøvet at tilføje de pågældende domæner i listen over tilladte
popup-vinduer, og decideret at slå det fra, men det gør heller ingen
forskel.

Så overvejede jeg om det måske er Spybot Search and Destroy der laver
numre, og slog Teatimer fra, men heller ingen effekt.

Nogen der har en ide om, hvad det er der sker?

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 21-04-05 09:10

H.T. Ohlsen skrev:

> [...]
> dansk version. Jeg er simpelthen ikke i stand til at åbne vinduer - kun
> tabs. Uanset hvad jeg bruger, inklusive menupunktet åben nyt vindue, sker

Det lyder mærkeligt. Har du prøvet at starte i Safe Mode?

Hvilke udvidelser har du installeret?

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 21-04-05 11:07

On Thu, 21 Apr 2005 10:09:30 +0200, Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> Det lyder mærkeligt. Har du prøvet at starte i Safe Mode?

God pointe - det virker fint i safe mode.

> Hvilke udvidelser har du installeret?

En pæn gruppe - 20 for at være præcis. Print it!, Bookmark synchroniser,
Magpie, user agent switcher, Image zoom, ReloadEvery, GooglePreview, Google
Pagerank Status, Download Manager Tweak, ieview, Web Developer, Checky,
Quicknote, GoogleNotifier, Diggler, Tabbrowser Preferences, Disable Targets
for Downloads, HTML validator og Colorzilla.

Gør Disable targets for download og Download Manager Tweak egentlig ikke
det samme?

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 21-04-05 11:14

H.T. Ohlsen skrev:

> God pointe - det virker fint i safe mode.

Så er det formentlig en udvidelse der driller.

[udvidelser]

> Bookmark synchroniser,

- har jeg tidligere haft problemer med. Det er dog længe siden jeg sidst
har prøvet den. Jeg kan ikke huske hvad problemerne konkret var, men det
var ikke noget med at åbne vinduer.

> Tabbrowser Preferences,

Når du ikke kan åbne vinduer, men godt kan åbne tabs, kunne det måske
være ovenstående der er medskyldig. Jeg kender ikke selv udvidelsen, men
prøv evt. at koble den af.

> Gør Disable targets for download og Download Manager Tweak egentlig ikke
> det samme?

Jeg kender kun førstnævnte, så det skal jeg ikke gøre mig klog på.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 21-04-05 11:20

> Hvilke udvidelser har du installeret?

Det var vist User Agent Switcher - jeg afinstallerede de enkelte extensions
een for een, og prøvede så ved hver genstart om jeg kunne åbne et nyt
vindue. Efter at jeg havde afinstalleret User Agent Switcher, kunne jeg
åbne vinduer igen.

Men User Agent Switcher? Den havde jeg ikke lige umiddelbart gættet.

Igang med at geninstallere de andre. :-/

Med venlig hilsen

Hans-Henrik